” Oral B -“מברשת לכל ילד ” כובשים את סגמנט מברשות השיניים לילדים ומעבירים 75,000 ילדים בישראל למברשת שיניים חשמלית

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: P&G, הורדת מצגת

Oral B -“מברשת לכל ילד

רקע:
המברשות החשמליות כבשו את השוק עם 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, אך כשמדובר בשוק הישראלי, ישראל “נשארת הרחק מאחור, כתוצאה מכך שיעורי החדירה בישראל הוא מהנמוכים ביותר בשווקי ה –OECD. Oral-B  מתקשה לצמוח בשוק החשמליות ונאלצת לחשב מסלול מחדש.

ההזדמנות:
כיבוש קטגורית הגיל הרך (3)

הרעיון האסטרטגי:
לאור הזדמנויות בקטגורית הילדים, ולאור העובדה שהרגלי צחצוח שיניים מתחילים כבר בגיל הרך, בחרנו להתמקד לפי שעה בקהל הילדים כדי להגיע דרכם לשאר דרי הבית- קהל המבוגרים.

מטרת העל:
שבירת הקיבעון בשוק המברשות שיניים והפיכת החשמליות לאלטרנטיבה לגיטימית בשוק הישראלי!
התובנות בבסיס המהלך:

1. ילדים שונאים לצחצח שיניים 2. אנו מאמינים שאין באמת חשיבות לטיפול בשיני חלב, שמתחלפות. 3. אנו נלחמים בילדינו בחזיתות רבות, וכשזה מגיע לצחצוח השיניים אנו בוחרים לוותר

הרעיון הגדול:
“מברשת חשמלית לכל ילד” -כובשים את סגמנט מברשות השיניים לילדים

שלבי המהלך:
שלב א: – משיקים מברשת שיניים חשמלית לגיל הרך
שלב ב: מכריזים על מיזם חברתי “חשמלית לכל ילד” בשיתוף ה”איגוד הישראלי לרפואת חניכיים” וסופרפארם 

שלב ג: מתחייבים להעניק בריאות שיניים ל”כל ילד בישראל”

תוצאות המהלך:
מכירות מברשות חשמליות לילדים גדלו פי 3, 52% מילדי גיל 3 שידרגו מידנית לחשמלית בשנה אחת וכלל מכירות המותג גדלו מאז ההשקה ב 15%! 

רוני שחם, סמנכל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל
רוני שחם, סמנכל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל