

One Click Pizza: איך הגדלנו מכירות בלחיצת כפתור אחת
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: דומינו'ס פיצה, הורדת מצגת
הרקע:
דומינו’ס פיצה הוא מותג בינלאומי מוביל, בעל סטנדרט גבוה ונוקשה של איכות ושירות, ולפיכך נגבית הפרמיה .
עיקר התחרות בקטגוריה מתקיים מול מאות פיצריות שכונתיות המציעות לצרכנים מוצר במחיר זול משמעותית מדומינו’ס פיצה לצד האפשרות לרכישת משולשים בודדים.
האתגר:
להמשיך ולפתח את הדבר הגדול הבא בתחום חוויית המשלוחים הדיגיטלית, לצד שיפור בחוויית הצרכן.
תוך חיזוק הנאמנות של הלקוחות קיימים, הנעת משתמשים חדשים לקנייה אונליין ושמירה על צמיחה בקצב דו ספרתי.
הפיצוח:
הרבה פעמים כשמזמינים פיצה אנחנו כבר ממש רעבים וחסרי סבלנות.
אין לנו כוח להכניס אמצעי תשלום או לבחור מחדש את התוספות הקבועות שלנו וכל דקה שעוברת מרגע קבלת ההחלטה עד שהשליח עומד אצלנו בדלת – נדמית כמו נצח.
בדומינו’ס כבר הבינו את זה מזמן והרשת פועלת נחרצות לקיצור הזמן הפיזי והמנטלי שבין המחשבה על פיצה לבין הביס הראשון.
כך נולד ה- One Click Pizza – כפתור המאפשר להזמין בטאצ’ אחד בלבד את הפיצה שאנחנו אוהבים.
אז בהנחה שנרצה את “הרגיל שלנו” וכתובתנו שמורה באפליקציה, בלחיצת כפתור ובחירת אמצעי תשלום – הפיצה בדרך!
התוצאות:
למרות היעדים הגבוהים שהוצבו למהלך וחרף העובדה שמדובר בתקציב השקה נמוך – השקת ה-One Click בפלטפורמות הדיגיטליות עלתה על הציפיות.
המהלך הביא לגידול דו ספרתי במכירות ובהזמנות Online , לצד אימוץ הפיצ’ר ע”י מחצית מלקוחות הדיגיטל כבר בתקופת ההשקה.
![]() |
![]() |
|
יוסי אלבז - מנכ"ל | עידו פרידמן - סמנכ"ל שיווק |