LIKE A PRO! כך כבשנו מחדש את קטגוריית היוגורט בישראל

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שטראוס, הורדת מצגת

רקע
בשנים האחרונות נכנסה קטגוריית היוגורט למשבר חמור, אשר הביא לפגיעה קשה במכירות. הצמצום בסל הקנייה, לצד מגמת הבריאות, הציבו את קטגוריית היוגורט בפני מציאות בלתי אפשרית, וב-2013 בלבד ספגה ירידה של 8% במכר הכמותי. דנונה מצא עצמו במגמת ירידה תוך שמאבד נתחי שוק למתחרים. היינו חייבים לייצר פתרון חדשני במיוחד. התחזקותה של מגמת הבריאות מתבטאת בעליה מתמדת במספר הישראלים המשלבים פעילות גופנית, העומד על 62% מהאוכלוסייה! מכיוון שאדם העוסק בפעילות גופנית זקוק לחלבון לאחר האימון, ההזדמנות הייתה ברורה: יוגורט עשיר בחלבון (פי 2 מיוגורט רגיל) לעוסקים בפעילות גופנית.

 המהלך
בשלב זה הבנו שהדרך לייצר GAME CHANGER בקטגוריה – היא הנגשה. אבל איך מנגישים חלבון לציבור אשר לא רואה בו כל צורך? בשלב ראשון: משיקים שיטה חדשה לצריכה יומיומית של חלבון- גביע יוגורט נוח וטרנדי, טעים, כזה שמעורר חשק לצרוך חלבון. בשלב שני: יוצאים במהלך תקשורתי רחב במרכזו פלטפורמת תוכן שמטרתה להעמיק את הידע של הציבור על חלבון ועל חשיבות צריכתו לאחר פעילות גופנית. זאת בליווי סרטים קריאיטיביים שעושים כבוד לאלו שעושים “ספורט בקטנה”.

 

 תוצאות
דנונה PRO הפך לסיפור הצלחה! לא רק שמכירותיו עלו על היעדים ב-80%, מבלי לייצר קניבליזציה, הצלחנו לבסס הרגלי תזונה טובים יותר בקרב העוסקים בפעילות גופנית, ו ולבסס אותו כמוביל קטגוריית היוגורט בישראל.

אלי איצקין,  מנכ אריאלה וייס שיפנבאור, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס
אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס אריאלה וייס שיפנבאור, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס