It's SO Sensational: תחליף הבשר שהצליח לגרות את קהל אוהבי הבשר ולהוביל את הדור החדש של דמויי הבשר העסיסיים!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אסם-נסטלה, הורדת מצגת

בניגוד לצמחונות, הטבעונות הפכה בשנים האחרונות לא רק לקטגוריה צרכנית פעילה אלא לתופעה שמגדירה ומעצבת את התרבות. כך נולד לו סגמנט חדש בקטגוריית דמויי הבשר. מוצרים כמו המבורגר או בשר טחון, שלא מנסים רק לתחלף את מנת הבשר אלא עושים הכל כדי לדמות את הבשר ולהביא את החוויה המלאה לכל אותם צרכנים שמבקשים להפחית את צריכת הבשר, מבלי לוותר על אכילת הבשר העסיסי ועל הטעם האהוב. הבאזז העולמי סביב תחליפי הבשר החדשים הגיע גם לישראל. טבעול, המלך הבלתי מעורער של זירת תחליפי הבשר, הוא לא שחקן בזירת דמויי הבשר “החדשים” הסגמנט הצומח ביותר בקטגוריה. ההמבורגר של טבעול Sensational מנצח במבחני טעם אך ללא מודעות.
ההזדמנות: איחוד כוחות בין הכוח המותגי של טבעול וחוויית המוצר של Sensational .
המשימה: להשיק אתSensational מבית טבעול בצורה רלוונטית ומעוררת השראה, כך שיצליח לתפוס פוזיציה בקטגורית דמויי הבשר, לבנות ולהגדיל אותה.
במקום לפנות לקהל הטבעונים, Sensational מצא קהל גדול יותר: קהל ה-Culinary Curiosity, קהל שאוהב לאכול ולהתנסות בחוויות חדשות. במקום להציע לקהל המטרה החדש “חווית טבעונית ומוסרית”, יציע להם את חווית ההמבורגר הכי טעימה שיש, “שבמקרה לא עשויה מבשר”. הפנייה לקהל Culinary Curiosity ויצירה של חווית אכילה שלא נופלת מהדבר האמיתי הפכו את Sensational למוביל שוק והזניקו את מעמד המותג לשיא חדש.

סתיו יואלי, מנכ עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול נועה הירשמן ברקוביץ, מנהלת תחום טבעול
סתיו יואלי, מנכ"ל חטיבת קפ"מ עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול נועה הירשמן ברקוביץ, מנהלת תחום טבעול