

HUAWEI – כשהכל הופך להיות אפשרי
משרד פרסום: לעומק התודעה, חברה: אלפא טלקום, הורדת מצגת
הרקע
בכל הקשור למחיר מכשירי הסמארטפונים, הציבור התרגל לקטר ולשלם ביוקר, מאד ביוקר. היצרניות הגדולות עשו יד אחת לקבע אצל הצרכן הישראלי את התפיסה השגויה שחדשנות ואיכות בשוק הסלולר מחייבות תשלום פרמיית מחיר מאד גבוהה. שאלנו את עצמנו: איך מאתגרים את הקטגוריה ובונים מותג נחשק שהצרכן יהיה גאה להשתמש בו? איך משיקים מותג של חברה לא מוכרת ומיצרים לגיטימציה וקרדביליות למוצרים הסופר טכנולוגיים שלה? איך משכנעים את הצרכן הישראלי שמהיום, הוא באמת יכול לבחור אחרת?
המהלך
מינוף הסיסמא: Make It Possible’ ‘HUAWEI – ממקום של סלוגן ‘נחבא אל הכלים’ למקום של ה-Brand Big IDEA: “המותג שהופך את הכל לאפשרי”. בניית הסיפור דרך העיניים של גל גדות ומוקי, מגה-סטארים ישראלים, אשר הוכיחו באמצעות מסע הקריירה האישי שלהם, שלא משנה מאיפה התחלת, לא משנים הקשיים והאתגרים בדרך – הכל באמת אפשרי.
התוצאות
HUAWEI גרם לצרכן הישראלי להבין: מעכשיו, אפשר לבחור אחרת. טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב, איכות ואמינות – ובמחיר סופר הוגן. הצלחנו בזמן אפסי לייצר אימפקט של חשיפה, מודעות ושיחה כמעט בכל בית בישראל. בנינו מותג מוכר, לגיטימי, אמין, נחשק ואהוב אשר הצרכנים גאים להשתמש בו. הצלחנו לשכנע בענק את מובילי הדעה, הכתבים הטכנולוגיים, ואת כלל הציבור ש-HUAWEI: “Walks the Talk”. ובשורה התחתונה, הבאנו לתוצאות פורצות דרך הן מהבחינה העסקית והן מהבחינה התדמיתית.
![]() |
||
קובי כליף - מנכ"ל אלפא טלקום |