HUAWEI: איך גרמנו לרבע מיליון ישראלים לנטוש הרגלים ולהעדיף מותג סמארטפון חדש.

משרד פרסום: לעומק התודעה, חברה: אלפא טלקום, הורדת מצגת

 

רקע

שוק הסמארטפונים בישראל נשלט בהגמוניה משולשת, בלתי חדירה, של 3 מותגי-על: אפל, סמסונג ו LG. מותגים אלו עשו יד אחת לקבע אצל הצרכן הישראלי את התפיסה שחדשנות ואיכות בשוק הסלולר מחייבות תשלום פרמיית מחיר מאד גבוהה.

לקחנו על עצמנו את תפקיד ה-Challenger: לשכנע את הצרכן שהוא יכול לבחור אחרת: גם ליהנות מטכנולוגיה חדשנית וגם לשלם מחיר אטרקטיבי.

 

המהלך השיווקי

כדי לבסס תפיסת מותג סופר טכנולוגית, בחרנו להתמקד בקהל יעד אשר שם את הדגש המרכזי על חדשנות טכנולוגית. הפיצ’ר מרכזי, הרלוונטי לצרכנים אלה, ושאותו בחרנו להבליט, היה בשורת החדשנות המרכזית של ה P9: המצלמה.

בחרנו להתמקד לא רק בטכנולוגיה, אלא גם בזיכרונות המצולמים. אותם רגעים (קטנים וגדולים) שאנחנו מכבדים ומוקירים כדי להפוך אותם לזיכרונות לחיים.

הרעיון הגדול:  Capture Moments – לצלם עם העדשות הטובות בעולם.

יצרנו סיפור תקשורתי מדויק, דרך מספר זוויות שכולן תועדו בעדשות המצלמה של ה P9: הצצה ליום בחייה של פרזנטורית המותג גל גדות, דוקו- ריאלי עם הצלם הכי חם בתעשייה, עידו איז’ק, הפקת אופנה עם הצלם עידו לביא, ועוד.

 

תוצאות

ממותג שעד לפני שנתיים נחשב למותג שוליים, הצלחנו לבסס את הקרדביליות של HUAWEI כמותג איכותי, רלוונטי ובקדמה טכנולוגית.

הצלחנו לגרום לרבע מיליון ישראלים לנטוש הרגלים ולהעדיף מותג סמרטפון חדש, והגענו לנתח שוק מכובד של 8.3%.

 

קובי כליף
קובי כליף