HOT SportMaster – האפליקציה שהפכה למאסטר בגיוס לקוחות חובבי ספורט

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: HOT, הורדת מצגת

שנת 2016 הייתה שנה חשובה במיוחד לאוהדי הספורט, בעיקר בשל טורניר היורו שהתקיים בחודשי הקיץ. HOT זיהתה את פלח השוק כקהל אטרקטיבי – צרכני תוכן איכותיים עם ARPU גבוה ונאמנות גבוהה לספקית התוכן.

מנגד, החברה לא ניצבה לבד בזירה. כל המתחרות בענף, ישירות ועקיפות, מסורתיות ודיגיטליות, נאבקו גם הן על ליבו של צרכן הספורט עם רצועות תוכן חדשות והצעות מכר מפתות.

HOT הבינה כי כדי לנצח בקרב על הצופה, עליה לייצר ערך ייחודי ומבדל המעניק חווית צפייה אולטימטיבית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. אבל כיצד?

אפליקציית SportMaster מציגה את המידע והסטטיסטיקות על משחקי הספורט בזמן אמת על מסך הטלוויזיה. כבר לא צריך לדלג בין מסך הטלוויזיה לסמארטפון בזמן הצפייה, מהיום אפשר ליהנות מחוויית צפייה במסך אחד המציג נתונים עדכניים על המשחק ב- LIVE.

המהלך זכה להצלחה פנומנאלית, עם שביעות רצון של 93% ממשתמשי האפליקציה ועמידה של 140% ביעדי הגיוס של לקוחות חדשים.

בנוסף, רשמה HOT גידול של כ-50% בתפיסת המותג כמספקת כלים המשפרים את חוות צפייה, לצד גידול מדהים של 60% בתפיסה של חברת התקשורת המספקת את חוויית הספורט המושלמת.

עם סיקור תקשורתי נרחב בטלוויזיה ובאתרי התוכן הגדולים בארץ והתעניינות חסרת תקדים במוצר בחו”ל, הצלחת ה- SportMaster שמה את HOT על המפה!

נדב חנין סמנכל שיווק נוה ראובני מנהל אגף שיווק לקוחות חדשים
נדב חנין סמנכל שיווק נוה ראובני מנהל אגף שיווק לקוחות חדשים