התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

HOME RUN! קוטג' תנובה מתחבר מחדש לבית הישראלי, ומחזיר את הקטגוריה והמותג למסלול של צמיחה

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

קוטג’ תנובה, אחד ממותגי העל הישראלים נמצא בנקודת מפנה. הפרסומות הקלאסיות והמרגשות שבנו את המותג כבר לא אפקטיביות כפי שהיו. משהו בנוסחה של “משפחה, בית, חייל חוזר הביתה” כבר לא עובד כמו בעבר. בשנת 2016 לאחר לא מעט חשיבה, מבינים בקוטג’ תנובה שהמציאות כפי שאנחנו חווים אותה השתנתה, והישראלים של עידן הריאליטי מחפשים לראות סיפורים אמיתיים מהחיים, ולא תמונה מושלמת ו”עשויה”. בנוסף, הבנו שהמשפחה הישראלית היום שונה משמעותית מהדימוי האידיאלי שמשודר בהפסקת הפרסומות והמותג קוטג’ נדרש לחשוב כיצד הדימוי עליו נבנה ממשיך לשמור על הרלוונטיות שלו. וכך המותג מחליט לשנות גישה: להיפרד מהנוסטלגיה (והסיפורים ‘המושלמים’ על המשפחה הישראלית ה’מושלמת’) ולעבור לריאליזם מעורר הזדהות. לראשונה בחייו הציג קוטג’ תנובה את המשפחה הישראלית העכשווית כפי שהיא באמת, עם כל המורכבות שבה וגם על אותם רגעים קטנים ומרגשים מהחיים שהיא מקפלת בתוכה. במקביל מינפנו את מקומונו כמותג ומוצר אייקוני והשקנו שורה של מוצרים חדשים שגם שומרים על הנכסים של המותג וגם מתאימים לרוח התקופה, מרגשים ומשמחים את הצרכנים שלנו. שינוי האסטרטגיה הוכיח את עצמו והצליח להביא לצמיחה במכירות וגם מעמד המותג הגיע לגבהים מרשימים! כי כשמתחברים בכל פעם למשפחה כפי שהיא היום, ממשיכים להתעדכן והופכים ממותג אייקוני נוסטלגי, למותג אייקוני על זמני. יש יותר מושלם מזה?

 

 

ענת גרוס - מנכ לילך כהן שולומון - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב מיכל בצר - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב
ענת גרוס - מנכ"לית חטיבת החלב לילך כהן שולומון - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב מיכל בצר - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב