

GO אוורירי: רגישות ונחישות מנצחות הכל – ההשקה המוצרית הראשונה בישראל של אחרי השביעי באוקטובר פורצת את תקרת הצמיחה ומכניסה קהלים חדשים לקטגוריית יוגורט החלבון
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת
לא בכדי הביטוי “נפש בריאה בגוף בריא” מלווה את האנושות אלפי שנים. בימים שאחרי ה-7 באוקטובר, כשכולנו חיפשנו מעט מזור לנפש ורגעים של נשימה, GO מצא את הדרך להחזיר את האוויר – גם לגוף וגם לנשמה.
בהשקה הרגישה הראשונה מאז פרוץ המלחמה, GO הצליח לשלב בין חדשנות מוצרית פורצת דרך לרגישות שיווקית מעוררת השראה. עם יוגורט חלבון במרקם אוורירי, שמביא חוויה חדשה לקטגוריה, המהלך חיבר בין מסר רגשי עמוק – “ספורט זה האוויר שלי” – לבשורה פונקציונלית שמדברת על קלילות, תחושת הקלה ויצירת מרחב לנשימה.
המהלך לא רק פרץ את גבולות המוצר אלא גם את גבולות השיח, כשהוא יוצר חיבור כנה ואותנטי עם הצרכנים. הוא נתן קול לחשיבות הספורט כעוגן רגשי ופיזי, ובמקביל, הצליח להוביל לעניין מחודש בקטגוריה, למשוך צרכנים חדשים ולמצב את GO כמוביל דרך.
“ספורט זה האוויר שלי” הוכיח שלא משנה כמה מורכבת התקופה, ברגישות ובנחישות אפשר לא רק לחדש אלא גם לשנות את הדרך בה אנחנו חווים את חיי היומיום שלנו.
![]() |
![]() |
![]() |
גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית יוגורטים | מאיה סלומון, מנהלת תקשורת שיווקית תנובה | מור הס, מנהלת תחום GO ומשקאות חלב |