
Gillette – BABY FACE אל תיתן לשום דבר להפריד בינך לבין הבייבי שלך- במיוחד לא לזקן שלך״ איך באמצעות שימוש חכם במדיה, שכנעו אבות לטריים להוריד זקן לקראת הבייבי החדש
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: P&G, הורדת מצגת
רקע
חברת Gillette, יצרנית סכיני הגילוח המובילה בעולם, נכנסת לקרב סכינים עם כניסת מתחרים חדשים והמגמות החדשות בעולם: 1.המחיר קדוש, המותג כבר לא 2. הצלחת מודל Dollar Shave Club בעולם 3. “טרנד הזקנים” המסרב להעלם.
ההזדמנות
מאז ומתמיד, ג’ילט שיחקה תפקיד בעולם “הגבר גבר” ההישגי והמצליחן.
בפעם הראשונה, החלטנו לשנות את הנרטיב ולהתמקד בדמות גבר ריאליסטית יותר ולהציג גם את הצד רגשי שלו -. גבר העתיד להיות אבא לראשונה בחייו .
התובנה הצרכנית
שפת המגע”skin to skin”) ) היא השפה הראשונה המובנת לתינוק שזה עתה נולד.
המהלך
כדי לפרוץ את חסם האדישות ולהביא לשינוי התנהגותי, יצאנו למהלך תקשורתי הנשען על מדיות חכמות שמאתגרות אבות טריים וכאלו שבדרך, וממחישות להם איך גילוח הזקנים יאפשר להם להיות קרובים יותר לתינוק ויעזור לו בתהליך ההתפתחות.
גרמנו לאבות הטריים ואלו שבדרך להבין איך הרך הנולד מרגיש על גופו את הזקן המעקצץ של אביו. לשם כך, פיתחנו ‘סרגל זקנים’ העשוי מנייר זכוכית בעיתון בלייזר, הפקנו סרט טסטמוניאלס בו אתגרנו אבות עם השאלה אילו שינויים הם יעשו באורח החיים לקראת הבייבי ולראשונה בעולם – הצגנו מציאות רבודה של מגע. כך הטמענו את רציונל “שפת המגע” בקרב הורים טריים.
התוצאות
הצרכנים שבו להסתער על מוצרי Gillette, מכירות המותג עלו ב- 20%, מכירות מכשירי הגילוח ב-13% ושאר מוצריGillette ב- 5%.