התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

FIX – איך המצאנו מחדש את קטגורית ההלבשה התחתונה לנערות בישראל

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: fix, הורדת מצגת

רקע

החל משנת 2014 מותגי האופנה הגדולים בישראל החלו לגלות סימני שחיקה הן ברמת המכירות והן בשיעורי הרווחיות הגולמיים  חברות האופנה החלו לחפש מקורות צמיחה חדשים וקטגורית ההלבשה התחתונה הייתה “הראשונה בתור”.

ובתוך כל זה, נשאר פלח שלם שלא מוצא את עצמו בקטגורית הלבשה תחתונה ותקוע באמצע- קהל הנערות

שתקועות בין  הלנג’רי לילדותי – ‘בין בוניטה דה מאס’ לבין ‘ניקי’

הבנו שעלינו לייצר מציאות חדשה ולהיות המותג הראשון בישראל, שמספק לנערות מענה בעולם ההלבשה התחתונה, שמסייע להן להתגבר על החסמים  והקונפליקטים הפנימיים, נותן  להן ערך מוסף לעולמן הפרטי כנשים צעירות , ולא פחות חשוב – פונה אליהן בשפתן.

הרעיון הגדול
ממציאים מחדש את קטגורית ההלבשה התחתונה לנערות-מחנות הלבשה תחתונה ל”מעדנייה” מדליקה וצבעונית.

לראשונה בישראל, החלטנו להקים מותג הלבשה תחתונה – מותג FIX  המתמחה בצעירות בגילאי 15-25- אוהבות אופנה ורודפות טרנדים. המותג מדבר בשפתן ומיצר להן חווית מותג 360 מרצפת המכירה ועד התקשורת השיווקית, במסגרתה המצאנו מחדש את חווית הקנייה, המארזים, מועדון לקוחות, חנות האיקומרס, האסטרטגיה הפרסומית. 

תוצאות:

בתוך שנה הצליחה רשת פיקס להפוך ל”הרשת של הנערות והצעירות”  עם עליה במכירות של 151 % מעל היעד שהוצב (כמותי) ו-125% (כספי) ושיעורי  מודעות נעזרת של כ- 76%.למעלה משליש מהצעירות שמכירות את Fix תופסות אותה כרשת הלבשה תחתונה האהובה ביותר בקרב הצעירות בישראל.

 

צביקה שווימר- מנכל FIX מור פסו אבלגון- סמנכ
צביקה שווימר- מנכל FIX מור פסו אבלגון- סמנכ"ליות שיווק fix