

emojew – איך יצרנו פלטפורמה חדשה לתרומות והוספנו אלפי צלחות על שולחנות החג
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: , הורדת מצגת
הרקע
השנים האחרונות לא היו קלות עבור ארגוני הסיוע. מיתון שפגע בכלכלה העולמית והישראלית חתך בבשר החי של התרומות. בנוסף, בעקבות שינויים רגולטוריים בתחום הסלולר, נוצר מצב אבסורדי בו תרומות דרך הסלולר אינן מגיעות ליעדן, כאשר התורמים אפילו אינם מודעים לכך.
המהלך
ניצלנו את טרנד ה”אימוג’יז” הענק, ויצרנו אפליקציה לסמארטפון שמכילה בתוכה מקלדת עם למעלה מ- 80 אמוטיקונים “יהודיים” שכללו דמויות ישראליות ויהודיות קלאסיות (סבתא יהודייה, אבא חרדי, נשיא המדינה, דגל ישראל, דמות של חייל ועוד) וכן דמויות שקשורות לחגים באופן ספציפי (מצה, צלחת פסח, שולחן חג, דמויות של משפחה בחג וכו’).
את האמוטיקונים ניתן לשלב בתוך הודעה במטרה שישולבו בברכות לחג שנשלחות בין ישראלים ויהודים ברחבי העולם.
חלק אינטגראלי מהאפליקציה היא פלטפורמה נוחה וזריזה לתרומות לארגון “לתת”. תורמים יכולים, בלחיצת כפתור, לתרום באמצעות כרטיס אשראי כל סכום דרך מערכת הסליקה שיצרנו.
התוצאות
הגענו למקום הראשון באפ-סטור ובגוגל-פליי בקטגוריה ועזרנו לשים אלפי צלחות חמות לנזקקים על שולחנות החג עם עלייה מדהימה של 44% אחוז בתרומות לעומת השנה שלפני.
ההפצה העולמית הרחבה שהושגה על ידי עבודת יחסי ציבור אינטנסיבית, לצד כמות אדירה של שיתופים ברשתות החברתיות, עזרו להפיץ את המסר בקהילות היהודיות בכל העולם ולהשיג Earned Mediaבשווי של 500,000 ₪.
![]() |
![]() |
|
עו"ד ערן וינטרוב - מנכ"ל | צחי לנגר, סמנכ"ל |