Depend Real Fit – ממשיכים להתפשט

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: חוגלה קימברלי, הורדת מצגת

רקע

בריחת השתן היא תופעה שכיחה הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב. 1 מכל 3 בני +55 חווה אותה. לרוב מדובר בקהל בעל אורח חיים עצמאי ואקטיבי, והוא מתקשה להתמודד עם התופעה בשל חוסר מודעות לפתרונות הייעודיים וחסם הבושה המונע מהם לדבר על כך.

חוגלה קימברלי זיהתה את הצורך בקרב הקהל ואת הפוטנציאל העסקי, והשיקה את Depend Real Fit– תחתונים סופגים הנראים ומרגישים בדיוק כמו תחתונים אמיתיים. מוצר מהפכני ששינה את כללי המשחק בקטגוריית היגיינת המבוגרים ו”נירמל” את תופעת בריחת השתן, תוך שהוא מביא לגידולים משמעותיים במודעות והתנסות בקטגוריה.

המהלך השיווקי

האתגר שעמד בפנינו השנה היה להמשיך את המומנטום החיובי על מנת להגדיל את החדירה של המוצר ואת בסיס הצרכנים, לצד גידול במודעות לקטגוריה ולפתרונות הייעודיים של Depend. עשינו זאת דרך פניה ראשונית וייחודית לקהל הגברי בפתרון ייעודי, כמו גם הגדלת ההשקעה בערוצים קמעונאיים ופתיחת אתר סחר עצמאי למותג. אך מעל לכל, המשכנו בעקביות להטמיע את המסרים של דיסקרטיות ונרמול התופעה כדי לייצר התנסות, תוך הקפדה על “חובת ההוכחה” – להראות ולהמחיש שתחתוני Depend Real Fitהם הלבשה תחתונה לכל דבר ועניין!!

התוצאות                       

Dependממשיכה להוביל את הקטגוריה!

באמצעות שיחה פתוחה וכנה בנושא הרגיש, מלווה בתקשור בולט ורלוונטי לקהל ייעודי, הצלחנו לייצר צמיחה דו ספרתית במכירות המותג, המודעות למותג שילשה את עצמה והגדלנו את המודעות בקרב קהל היעד לקטגוריה ולסגמנט התחתונים הסופגים.

יובל דגים, מנכ ענבל רהב, מנהלת קטגוריית היגיינת מבוגרים עדי קריב, מנהלת שיווק תחום AFC
יובל דגים, מנכ"ל ענבל רהב, מנהלת קטגוריית היגיינת מבוגרים עדי קריב, מנהלת שיווק תחום AFC