

Delta FIT –המותג ששינה את חוקי המשחק בקטגורית בגדי הספורט לנשים
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: דלתא, הורדת מצגת
הרקע למהלך
השנה שקדמה למהלך היתה מאתגרת עבור חברות האופנה ודלתא בפרט. השוק הופך לתחרותי והרשתות רושמות ירידה ברווחים. במקביל, חברות האופנה פולשות לשוק ההלבשה התחתונה ולערער את מובילות דלתא.
דלתא מבינה שעליה לייצר מנוע צמיחה חדש. דלתא מזהה את תחום הלבשת הספורט לנשים כמנוע צמיחה – מדובר בקטגוריה הצומחת ביותר בעולם ומתאפיינת בעלייה פנומנאלית בביקושים גם בארץ. האתגר היה למתוח את התמחות דלתא לתחום הלבשת ספורט, ולבסס את מעמדה בזירה תחרותית וצפופה.
האסטרטגיה השיווקית
דלתא מזהה הזדמנות לייצר דריסת רגל בשוק זה, בהתבסס על תובנה צרכנית נשים בוגרות עוסקות בפעילות גופנית, אבל לא בהכרח נמצאות במשחק של ספורט הישגי ולהשקיע בהלבשת ספורט יקרה. מכאן, הבחירה היא לכבוש טריטוריה פנויה – אופנת ספורט מקצועית, ברמת איכות שאינה נופלת ממיטב מותגי הספורט מובילים בהתאמה לאישה הישראלית במחירים נגישים.
הרעיון הגדול
דמוקרטיזציה של אופנת הספורט לנשים שתאפשר ליותר נשים להיות מחויבות לספורט.
השקת Delta Fit – קולקציית ספורט מקצועית שתיתן לנשים “דחיפה” לעשות ספורט בדרך שלהן תוך כדי שהן נראות טוב ונוח להן. כי כשאת מרגישה טוב עם בגדי הספורט, זה מעורר חשק להתאמן.
תוצאות המהלך
דלתא הצליחה להשיג גידול של 171% במכירות תוך פחות מחודשיים!.
הרשת הצליחה לבסס מעמד מכובד בשוק אופנת הספורט ולבסס מודעות ותדמית יוצאת דופן בקרב קהל היעד.
![]() |
![]() |
|
צביקה שווימר- מנכל דלתא | מור פסו אבלגון- סמנכל שיווק דלתא |