התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

BLOW YOUR MIND: ויסוצקי מגדילה את הקטגוריה, עם קהלים חדשים וחוויית צ׳אי

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: ויסוצקי, הורדת מצגת

הרקע:

ויסוצקי הוא מותג התה האהוב בישראל, ויסוצקי מוביל את קטגוריית התה והחליטות עם 74% נתח שוק, ונמצא כמעט בכל בית בישראל.  למרות פעילות משמעותית של התחרות בשנים האחרונות, בעיקר בדמות מותגים פרטיים ומותגי פרימיום, ויסוצקי עדיין נהנה מפלח הנאמנים הגדל ביותר.

עם זאת האתגר של ויסוצקי היה ונשאר גבולות קטגוריית התה עצמה והעובדה כי ישראל היא בעיקרה מדינה של שותי קפה. למעלה מ-3 מיליארד של כוסות קפה בשנה שותים הישראלים והישראלי הממוצע שותה כ-3 כוסות קפה ביום.

המהלך השיווקי-עסקי:

BLOW YOUR MIND – חוויית הצ’אי שתסעיר אתכם ואתכן, באופנים שלא חשבתם עליהם עד היום: בנשיפה אחת, שתעיף אתכם ואתכן.

התוצאות:

ברמה העסקית, סדרת הצ’אי עלתה הרבה מעבר לתחזיות שהוגדרו לפני ההשקה, עם קרוב ל-70% מכירות מעבר למצופה, וזינוק של-63% במכר הסדרה בתקופת הקמפיין!

כמות היחידות שנמכרה הוכיחה כי מסרים נכונים מסוגלים לשכנע צרכנים לנסות מוצרים חדשים בקטגוריה מוכרת שבה הספיקו כבר לגבש העדפה לגבי מוצר/סגנון הצריכה של אותו מוצר (בתוספת חלב, ללא תוספת חלב, מבוסס חלב בלבד ועוד).