Back to Fitness: כך הפכנו לשותפים של הצרכניות שלנו בשעת משבר, הצלחנו להגדיל את ה- Business וגם להביא את תדמיות המותג לשיאים חדשים

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אסם-נסטלה, הורדת מצגת

המהלכים הטובים ביותר נולדים ממפגש אמיתי בין הצרכים של הצרכנים לבין הצרכים של המותג. מפגש כזה נולד מתוך אחד המשברים הקשים שידענו בשנים האחרונות – משבר הקורונה. מציאות חדשה שברגע הפכה את כל מה שהכרנו על העולם ועל עצמינו.
הפיצוח הגיע כשהבנו שהמציאות שאנו חווים ברמה העסקית, היא תמונת מראה למציאות ולהתמודדויות של הצרכניות שלנו. תקופת הקורונה היוותה משבר משמעותי דווקא לקהל שלנו, הקהל הנשי. נשים רבות מצאו את עצמן בבית, בחל”ת או בעבודה מרחוק, מנסות למצוא את הידיים והרגליים בין המחויבות לבית ולזומים של הילדים לבין המחויבויות האחרות. על הדרך – הן חוות אובדן זהותי משמעותי, כשהן לא מצליחות למצוא רגע של פרטיות, או זמן לעשות את הדברים ששומרים עליהן שפויות בשגרה.
הקמפיין שעלה ברגע המדויק של היציאה מהסגר הראשון, והיה בין הקולות הראשונים לדבר באמפתיה והזדהות עם הקושי לקום ולחזור למי שהיינו לפני, היה מוצלח מעבר לכל מה שיכולנו לדמיין. בגל השני, כבר הפכנו לשותף של הצרכניות שלנו, זה שמזכיר להן איך בצעדים קטנים אפשר להחזרי את תחושת השליטה בחיים – גם בשגרה של חוסר ודאות.
יצאנו להגן על נתחי השוק שלנו ומצאנו את עצמנו מזניקים מכירות בכל הקטגוריות בהן פועל המותג! המהלך למעשה הפך לרגע המפנה בתקשורת שלנו מול הצרכניות, והצליח להביא את התדמיות של המותג לשיאים חדשים! והשוק הגלובלי? מאמץ את הסרט המקומי ומפיץ אותו לנשים מעבר לים.