Assaf Granit by Domino’s : פיצה גורמה עד הבית – המהפכה שניפצה את גבולות עולם המשלוחים וגם את שיאי המכירות!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: דומינו'ס פיצה, הורדת מצגת

הרקע:

דומינו’ס פיצה הוא מותג בינלאומי מוביל, בעל סטנדרט גבוה של שירות ואיכות. שוק הפיצריות בישראל עמוס במתחרות רבות, ביניהן מאות פיצריות עצמאיות ומעט רשתות גדולות. דומינו’ס פיצה מתמודדת מצד אחד עם פיצריות שכונתיות המציעות מוצר זול ונגיש, ומהצד השני עם פיצות בוטיק המציעות חוויה קולינרית גבוהה.

האתגר:

בעידן בו הצרכן מפוקח מתמיד ונאמנותו למותגים הולכת ונשחקת, דומינו’ס מבינה כי בכדי להצדיק פרמיה ולייצר צמיחה, יש לפעול במלוא המרץ ליצירת חדשנות בעלת ערך מבודל ורלוונטי לצרכן.

הפיצוח:

שוק הפיצה נחלק למספר סגמנטים של צרכנים, וביניהם סגמנט ה”פודיס” (אניני הטעם). התעמקות בסגמנט ה”פודיס” שלא היה לו מענה בדומינו’ס, חשפה בפנינו את גובה הפוטנציאל. הבנו כי התמודדות עם סגמנט זה יכולה לפתוח זירה חדשה – זירת הפרמיום שבה טמונים פוטנציאל עסקי ותדמיתי משמעותיים. זיהינו הזדמנות של קרייבינג לגורמה בבית וחיברנו אותה לחוזקה של דומינוס – משלוחי פיצה. כך נולד הרעיון האסטרטגי של בניית תת מותג פרמיומי – Assaf Granit by Domino’s  – פיצת שף מפנקת אצלך בסלון תוך 30 דקות.

התוצאות:

השקת Assaf Granit by Domino’s היא סיפור הצלחה אדיר. על אף אתגרים מרובים, המהלך הצליח ליצור הד חיובי רחב, להניב עליה מטאורית במכירות (צמיחה דו ספרתית), להוביל לאלפי לקוחות חדשים ביום ולהשליך על מותג האם, דומינו’ס שזכה לקפיצה בהעדפה.

יוסי אלבז עידו פרידמן
יוסי אלבז עידו פרידמן