5, 4, 3, 2, וזהו. השקת “הפניקס Smart”: ביטוח חכם, בלי לשלם סתם.

משרד פרסום: nononononoyes, חברה: הפניקס, הורדת מצגת

בעולם של big data ויכולות אנליטיות מתקדמות, אין סיבה להישאר עם הביטוח של פעם. הגיע הזמן לביטוח חכם מבוסס דאטה אקטואריה וטכנולוגיה, המאפשר מתן ערך ייחודי למבוטחים + מחיר אטרקטיבי, מבלי להיות מותג מחיר ולא על חשבון הסוכנים:

1 שם: “הפניקס smart” – מינוף נכסיות “הפניקס”

2 סיסמא: “ביטוח חכם, בלי לשלם סתם”.

3 מוצרי ביטוח רכב ייחודיים במיקוד: לדוגמא – מהיום בהפניקס סמארט אין יותר השתתפות עצמית! מוצרים נוספים: רכב שני ונהג צעיר.

4 השוק: מלחמה תקשורתית בהובלת הביטוחים הישירים, והכניסה של השחקנים החדשים.

5 האסטרטגיה: ביטוח חכם לעומת הביטוחים ה…פחות חכמים.

6 מספר טלפון או “המדף”: המספר 5432*נבחר. הבלטתו ווקאלית ע”י ספירה לאחור ו-וויזואלית, אלמנט אומנותי מתחלף

7 הפרסום בנה שפה פרסומית ויזואלית ייחודית בהובלת דרור קרן הנמצא תמיד בגלריה אומנותית וחושף את המוצרים הביטוחיים.

8 השפה הווקאלית נשענת על רפליקות כגון “לא העפרון הכי חד בקלמר” וכו’.

התוצאות מרשימות:

59% מודעות ונוקאאוט להשקות המתחרות, רמות אהדה גבוהות מאוד של כ-87%, רמה גבוהה מאוד של מוכנות לרכישה – 75% בממוצע ושיעור חסר תקדים של 28% המרה מכניסות ללידים.

ביטוח אלמנטרי – גידול לכ-36% מרווחי החברה (התחום הרווחי ביותר) ו-2% בנתח שוק בפרמיות ל-17% מהשוק, בזמן שמרבית המתחרים קטנים.

ביטוחי רכב – גידול משמעותי של 8% בפרמיות ביטוחי הרכב המקיף והרווחיות הגבוהה בענף

איתן ויצמן, סמנכ לימור גואל, מנהלת הפניקס אונליין, הפניקס
איתן ויצמן, סמנכ"ל שיווק, הפניקס לימור גואל, מנהלת הפניקס אונליין, הפניקס