100 ימים של נאמנות: תכנית ה-BIG DATA של נספרסו מפצחת את הנוסחה למניעת נטישה

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: נספרסו, הורדת מצגת

נספרסו – מותג הקפה המוביל בישראל בפער גדול. אבל כשזירת הקפסולות התואמות הופכת לשדה קרב, המתחרים מבססים לגיטימיות, הצרכנים הופכים מוטי מחיר ונוחות ומעל הכל הקורונה סוגרת את הבוטיקים הזיקה של רוכשי קפסולות מבית המותג הלכה ונחלשה.
מול מגוון הקפסולות התואמות, במחיר זול משמעותית ובנפיצות גבוהה בנקודות המכירה פיתחנו מודל חיזוי מבוסס DATA שאפיין את 100 הימים הראשונים כקריטיים ביותר ליצירת הקשר בין הצרכן למותג באופן שישמר את הצרכנים מבלי לפגוע במותג.
דרך עבודת BIG-DATA מדויקת וחדשנית נתפרה חוויה ייחודית, מותאמת למאפיינים של כל לקוח: “תכנית 100 הימים” של נספרסו שביססה מערכת יחסים פרסונאלית ודיגטלית עם הצרכן שלומדת אותו, יודעת מה חשוב לו ומה השלב שלו בכל זמן נתון ומתאימה מסרים הרלוונטים, ההטבות והתכנים המתאימים ביותק. המערכת בונה מסע צרכני אישי בן 100 ימים לכל לקוח חדש ומלווה אותו לאורך שלושת הרכישות הקריטיות ביותר ליצירת נאמנות.
והתוצאות? לא פחות ממדהימות: הלקוחות החדשים נשארו והביעו שביעות רצון גבוהה מתמיד! תוך זמן קצר נרשמו צמצום אדיר של אחוזי הנטישה של הלקוחות החדשים ואחוז הסיכון לנטישה. המודל הצליח לחזות בצורה פנומנלית את ההתנהגות הצרכנית של כל לקוח, להשפיע עליה ולייצר נאמנות גבוה במיוחד למותג שנתמכו במדדי מעורבות גבוהים במיוחד וסקרי שביעות רצון ששברו שיאים!

יפית מנטין אושרת כהן מרינה
יפית מנטין אושרת כהן מרינה