התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

פלאפון + | איך ניכסנו את טכנולוגיית ה- 5G לפלאפון וחזרנו להיות הרשת הסלולרית המובילה בישראל

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: פלאפון, הורדת מצגת

פלאפון + | איך ניכסנו את טכנולוגיית ה- 5G לפלאפון וחזרנו להיות הרשת הסלולרית המובילה בישראל
רפורמת כחלון משנה את שוק הסלולר ופוגעת בעיקר בשחקניות הוותיקות, כללי המשחק משתנים והנאמנות למותגי הסלולר כבר לא משנה אלא הנאמנות למחיר. פלאפון מחפשת כיווני התפתחות חדשים.
אמנם הייתה בשורה חדשה בישראל- פריסת רשת 5G, האינטרנט המהיר בעולם אבל גם לאחר הבשורה לא יכלנו לחגוג, מאחר ובפועל הצרכים של הלקוחות (כביכול) מסופקים.
הבנו שכשמדובר בבשורה כזאת גדולה ומלאת ערך, אנו חייבים למצוא את הדרך לתת את הבמה הראויה להשקת הטכנולוגיה המרגשת כשהאתגר הוא להיות ראשון ב-TOM של הצרכן רגע לפני שמתחיל המרוץ לכיבוש השוק.
ההזדמנות – פלאפון תמיד הייתה מזוהה עם מהירות ואף אחד עדיין לא השיק5G . הרעיון לנכס את 5G בישראל לפלאפון ולקבוע במוחו של הצרכן מבעוד מועד את העובדה שפלאפון ו-5G הם אחד.
מכאן, יצאנו במהלך שמטרתו לייצר תודעה חדשה ולהטמיע את הרעיון אצל הצרכן: על ידי העלאת מודעות לכך להשקה של משהו חדש ומרגש והצפה בתוכן חיובי, ועל ידי יצירת מודעות ומכר בעזרת דמות אהודה ליצירת קשב וביקוש.
בתום המהלך, המטרה הושגה- פלאפון פותחת פער אדיר על המתחרות ומנכסת לעצמה את ה 5G הציבור אהב את הפרסומת והשתכנע במסר!
 

דרור בהט - סמנכל שיווק yes -, פלאפון ובזק בינלאומי נויה ינאי ישראלי - מנהלת אגף תקשורת ושיווק תוכן - yes, פלאפון ובזק בינלאומי חגית שדה  - מנהלת שיווק סלולר פלאפון
דרור בהט - סמנכל שיווק yes -, פלאפון ובזק בינלאומי נויה ינאי ישראלי - מנהלת אגף תקשורת ושיווק תוכן - yes, פלאפון ובזק בינלאומי חגית שדה - מנהלת שיווק סלולר פלאפון