התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

איך תפסנו טרמפ על הרכבת הקלה והפכנו למותג הקטנועים המוביל בעיר

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: עופר אבניר, הורדת מצגת

 רקע
בשנים האחרונות, הופעתם של פתרונות תחבורה חדשים וזולים יותר, השוק הדו-גלגלי בישראל היה נתון בסטגנציה, תוך שנתח שוק התחבורה חווה צניחה דרסטית של 45%. במציאות הקשה, הבנו שעלינו לייצר מנוע צמיחה מחוץ לקהל רוכבי הקטנועים ולצמצם את הפער מול מובילת השוק, סאן יאנג.הימים הם ימי ההיסטריה וחרדה בעקבות ההכנות לחפירות הרכבת הקלה .קימקו החליטה לנצל את הכאוס ולמצב עצמה כפתרון המוביל לבעיית ההתניידות החדשה שנוצרה. הבעיה- ממש לא היינו היחידים בענף שחשבו על זה.
 המהלך השיווקי
החלטנו שבכדי למצב עצמנו כקטנוע האולטימטיבי של העיר, עלינו להיראות בכל מקום בעיר- שבפי כל נהג רכב מתוסכל בפקק תהיה שגורה המשוואה “קטנוע=קימקו”. יצרנו שפה ויזואלית ומילולית המתכתבת ישירות עם הרכבת הקלה שהופיעה בכל נקודה בתל אביב והכינה לאירוע הגדול: פיצוץ גשר מעריב “בחסות קימקו”. לבסוף, עם כניסת פקקי תחילת שנת הלימודים לקלחת, רכבנו על תסכול ועצבי העיר עם מיצג “קטנוע החירום”- שמנו קטנוע בתוך אריזת תצוגה מזכוכית תחת מסר הקורא לשבור בעת חירום.
התוצאות
לראשונה יצרנו מהפך- ברבעון האחרון של השנה הצלחנו למכור יותר קטנועים ממובילת השוק סאן יאנג ולהוכיח שקימקו היא היא הפתרון להתניידות קלה ומהירה בעיר.
עם יותר מ- 3.2 מיליון איש שנחשפו למהלכי הרכבת הקלה וקימקו, הצלחנו לרשום גידול שנתי חסר תקדימי של 21% ולהפוך למכתיבת הטון בענף.
 

קובי גילון- מנכ
קובי גילון- מנכ"ל עופר אבניר