

תראו אותנו! איך גרמנו לאלפי נערות ונשים להרגיש שוות, בקמפיין אחד ששרף את הרשת!
משרד פרסום: מנצ', חברה: עמותת שוות, הורדת מצגת
הרקע
יצרנו את “שבוע הנערה הישראלית” במטרה לעודד נערות להכיר בערכן ולהגשים את שאיפותיהן וכך עודדנו עשרות אלפי נערות ונשים ברחבי הארץ לראות את עצמן ולא להסס גם להראות לעולם את עצמן ואת מה שהן שוות!
המהלך השיווקי עסקי
המהלך שלווה במסר המוביל – “תראי אותך” (שכוון לנערות, אך לא פחות מכך גם לנשים המתנדבות) כלל מס’ שלבים:
- השקה חגיגית בבית הנשיא
- גיוס הנשים הדוברות ע”י חבירה לארגוני מפתח במשק, הוצאת קול קורא לעובדות והמנהלות בו הציגו את השבוע ועודדו אותן לקחת בו חלק. במקביל יצאנו בקול קורא ברשתות החברתיות לקהל הנשים הרחב והזמנו אותן לקחת חלק בשבוע הנערה
- הפעילות כללה פוסט ממותג ואישי עבור כל דוברת שנרשמה עם תמונתה והאשטגים ייעודיים: #תראיאותך ו-#שבועהנערההישראלית
- יח”צ – כחלק מחיזוק השיח גייסנו 17 נשים, המייצגות תחומי עשייה מגוונים שהתראיינו בפלטפורמות השונות על ידי חניכות העמותה
- פרסום – עלינו לאוויר עם קמפיין השראתי ומעצים תחת המסר “תראי אותך”, הקמפיין קודם פרו בונו במגוון פלטפורמות
התוצאות:
הצלחנו להפוך מעמותה עלומה לשחקנית מובילה ובולטת בשדה החברתי!
k50 בני נוער לקחו חלק בפעילות, 1,500 נשים דוברות, צבענו את הרשת בסגול והכפלנו את הנכסים הדיגיטליים של העמותה.
אנחנו נמשיך להעצים נערות ולעודד אותן להאמין בעצמן, מתוך הבנה כי זהו מפתח לשינוי חברתי אמיתי, עד שנהיה שוות!
![]() |
![]() |
![]() |
מעיין ארזי מלינרסקי - מנכלית העמותה | שי אלוק - סמנכלית חינוך ותפעול | שגיא בלומברג - מיתוג ושפה גרפית שוות |