תנועת המשפחתיזם: ניקול הופכת את הישראלים למשתתפים פעילים בסיפור המותג – ומקפיצה מכירות בשיעור דו-ספרתי!
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
מה אומרת עליכם מטלית המטבח שלכם? מה אומר עליכם סמרטוט הרצפה שלכם? כנראה שבשתי השאלות התשובה הברורה מאליה תהיה – לא יותר מדי. בקטגוריה כמו עזרי ניקיון, שמאופיינת במעורבות נמוכה במיוחד, האתגר התמידי של המותגים הוא להצליח לייצר חיבור עם הצרכן, והעדפה היכן שהיא פשוט לא קיימת.
אבל לא כך ניקול – כמותג עם DNA של חדשנות, שמתמקד לא רק בפתרון מושלם אלא גם בדרך המהירה והיעילה ביותר, הוא מצליח לרגש את הצרכנים כל פעם מחדש, לגעת במקומות עמוקים, ולבסס את הקשר האישי עם הצרכן.
ב-2021, ניקול הגדיר מגדיר מחדש את הקשר עם הצרכנים כשלקח על עצמו תפקיד מותג משמעותי מאי פעם, אסטרטגי ואייקוני: משפחתיזם. קריאה הוגנת לחלוקת עבודות הבית במשפחה. אבל כמותג שלא מספיק לחדש, ניקול לא הסתפק ביצירת סיפור המותג, ולאחר השקה מוצלחת, ניקול מסמן ב-2022 את ההר הבא: להעמיק את הסיפור ולהפוך את הצרכנים למשתתפים פעילים בו.
איך עושים את זה בעידן של הפרעת קשב קשה ותחרות על ליבו וכיסו של הצרכן? מוזמנים לקרוא על תנועת המשפחתיזם שחיברה משפיענים למצלמות נסתרות, את קבוצות הוואסטפ המשפחתיות שהתחברו לשיחות על מטלות הבית והשקה מותגית של האקים פורצי והתוצאות: עליה במכר, מיליונים שהשתתפו בסיפור המותג, והוכחה ברורה שכשפותרים לצרכנים בעיה בחיים הם יעריכו גם אותך וגם את המוצרים שאתה מוכר.
ענת בללי- מנהלת שיווק ניקול | פז חגאג- מנהלת מותג ניקול |