תמיד איתך, גם באפייה – שוקולד פרה מבסס מומחיות בעולם האפייה באמצעות נכס תוכן דיגיטלי

משרד פרסום: C, חברה: קבוצת שטראוס, הורדת מצגת

 

הרקע:

שוקולד פרה הוא השוקולד המוכר והאהוב ביותר בישראל, כבר יותר מ-80 שנה. אך למרות חוזקו של המותג, במהלך 4 השנים האחרונות איבדו מאגדות שוקולד פרה, המהוות את ליבת העסק, נתח שוק ומכירות בעיקר בשל פערי המחיר מול המתחרים. עמד לפנינו אתגר ליצור תפישת ערך חדשה בקטגוריה, אשר לא תהיה רק מוטת מחיר.

המהלך השיווקי:

יצירת תפישת ערך מבדלת בקטגוריה, שנשענה על ביסוס המומחיות של שוקולד פרה בתחום האפייה הביתית, באמצעות בניית נכס תוכן דיגיטלי – “רגע מתוק”. יצרנו את “הבית הדיגיטלי” לאפייה ביתית עם שוקולד, הכולל מאות מתכונים בכל התחומים, עשרות סרטי וידאו, טיפים, ליווי מקצועי לאורך כל תהליך האפייה הביתית ומענה לכמעט כל צורך קיים בתחום האפייה עם שוקולד: מתכונים טבעוניים, ללא גלוטן, מתכונים לחגים ואירועים, עוגות יומולדת לילדים ועוד.

התוצאות:

“רגע מתוק” הפך במהרה לאתר מוביל בתחום האפייה הביתית עם שוקולד וביסס את המומחיות של שוקולד פרה בתחום האפייה, תוך שינוי בתפישות הצרכנים את המוצר כמומחה לאפייה וככזה הנותן תמורה טובה יותר בעד המחיר. המהלך השפיע אף על תפישות מותג העל כחברה המומחית באפייה. והכי חשוב: לאחר סטגנציה במכירות, ביסוס המומחיות באפייה הצליח להביא לעלייה של 2.6% בכמות המאגדות שנמכרו בשנת 2015. נתון משמעותי במיוחד, כאשר מדובר על המותג המוביל בקטגוריה עם נתח שוק של יותר מ-60%.

טל בן פורת - מנהלת שיווק ממתקים טליה בבאי - מנהלת תחום שוקולד, ממתקים עידית מאור - מנהלת מותג שוקולד, ממתקים
טל בן פורת - מנהלת שיווק ממתקים טליה בבאי - מנהלת תחום שוקולד, ממתקים עידית מאור - מנהלת מותג שוקולד, ממתקים