
תהיו בטוחים שזו הצלחה: סירופ אקמולי הפתרון הבטוח לבייבי כבר מהכאב והחום הראשונים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טבע, הורדת מצגת
הרקע:
כשלתינוק קטן יש חום או כאב, זה מלחיץ. כשמדובר בהורים צעירים זה מאוד מלחיץ! כהורים, אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו נותנים את הטוב ביותר לתינוק שלנו, שאנחנו לא מזיקים ושהתרופה שהוא מקבל תסייע לו. זו בדיוק התובנה על בסיסה יצא אקמולי למהלך מנצח בקטגוריית התרופות לילדים. ב-2017, אקמולי מצא את עצמו בבעיה. נורופן הצליח להתבסס תפישתית כמותג היעיל ביותר לילדים מגיל שנתיים ונובימול הצליח להתבסס כתרופה הראשונה לתינוקות קטנים. בתגובה, בטבע הוחלט להסתער מחדש על השוק ולמצב את סירופ אקמולי כפתרון הבטוח לתינוקות, כבר מהיום הראשון, מהכאב והחום הראשון.
המהלך השיווקי:
המהלך המנצח של אקמולי כלל שלושה אלמנטים מרכזיים: 1. הגדרה מחודשת וממוקדת של קהל היעד מתוך הבנה שתרופה שתהיה יעילה בגיל הזה, תמשיך ללוות את הילדים וההורים גם בשנים הבאות. 2. הצבת סירופ אקמולי פורטה בחזית מתוך הבנה שכמות סירופ קטנה היא יתרון גדול 3. מסר תקשורתי חדש ומבודל ששם את הדגש על הביטחון שבבחירה באקמולי. בסירופ אקמולי מדובר בביטחון כפול: הביטחון במותג אקמולי, הוותיק והטוב שכולם מכירים והביטחון בטבע – כחברה שמאחורי המותג.
התוצאות:
התוצאות הוכיחו שאקמולי נגע בדיוק בנקודה הנכונה. התפישות לגבי אקמולי כבחירה הבטוחה, היעילה והמתאימה ביותר לילדים עלו בצורה דרמטית ומכירות אקמולי קפצו בעשרות אחוזים!
![]() |
![]() |
|
מרב כהן לשם מנהלת מותג אקמול OTC | גיל לוהייט שיווק OTC |