תדיראן, שולטים גם באיכות האוויר!

משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה, הורדת מצגת

שולטים גם באיכות האוויר:

המותג תדיראן מוביל את זירת הטיפול באוויר ומגיע לשיא של כל הזמנים

 

תקציר המהלך

טרנד הבריאות ללא ספר הפך להיות מגה טרנד. אנשים מודעים למה שהם אוכלים, משנים את אורח חייהם. לכן, נראה הגיוני שאנשים גם ייחסו חשיבות לאיכות האוויר שהם נושמים. שכן, אין חיים בריאים בלי אוויר בריא. במיוחד בעידן בו זיהום האויר הוכרז על ידי ארגון הבריאות העולמית כסכנה מרכזית וככזה שגורם למחלות נשימה ואלרגיות חריפות בקרב יולדים. תוסיפו למשוואה את העובדה שהאוויר בבית מזוהם פי 5 מהאוויר בחוץ ותקבלו זירה חשובה ומשמעותית. עם זאת, לשכנע את הציבור |לשלם על אוויר נקי זו משימה מאד קשה, בערך כמו לבקש מהם לשלם עבור מים או כביש. בשנת 2020 קיבלה תדיראן החלטה לקחת את אותה משימה מאתגרת על עצמה במטרה ליצור זירה חדשה (זירת הטיפול באוויר) ולהוביל אותה בראייה ארוכת טווח. בשנת 2021 עשתה תדיראן צעד חשוב לעבר המטרה: כ-50% מהאוכלוסייה מוכנים לשלם עבור אוויר נקי. תדיראן מובילה את הזיהוי עם הזירה והמודעות והעדפה של תדיראן הגיעו לשיא והמותג צמח ב-6%.