

שירות במהירות הטוררררנדו… סיפור של מהפך שמתחיל בבעיית שירות ונגמר במהלך שירות שובר שוק שמוביל לנצחון.
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טורנדו, הורדת מצגת
לאחר שנים של צמיחה טורנדו מצאה עצמה באתגר של שחקנים גדולים וניצבה מול משבר שירות רגע לפני תקופת ה- Money Time – הקיץ! בעיית השירות של טורנדו החלה לחלחל וכבר נוצר שיח שלילי בקרב הצרכנים ואנשי המקצוע שאיימה על מעמדו של המותג.
חשיבותו של מרכיב השירות בעולם המזגנים הוא קריטי, שכן בשוק בו הבידול המוצרי כמעט ולא קיים, לשירות טוב יש ערך ממשי ביצירת העדפה. רגע המשבר מכתיב בצורה דרמטית את התפיסה של הצרכן את המותג וכתוצאה ישירה את ההעדפה שמיתרגמת מיד למכירות.
אך עבור טורנדו מרכיב השירות מהותי אפילו יותר – השיח השלילי על שירות מבטל הלכה למעשה את היתרון בו השקיעה טורנדו מאמצים נרחבים: המעבר ל-7 שנות אחריות. מדוע? הרי עבור הצרכנים לא יהיה טעם לדרוש את האחריות המורחבת אם הם יניחו שבסוף כשירצו להפעיל אותה אף אחד לא יענה לטלפון.
בטורנדו החליטו להפוך את הבעיה להזדמנות ולאתגר לא רק את החברה אלא את הקטגוריה כולה. טורנדו השכילה להבין שבקיץ הישראלי כל דקה בלי מזגן, היא נצח ולכן החליטו להציע לצרכן שירות חסר תקדים – שירות תוך 24 שעות.
הצעת הערך הייחודית לא רק שבלמה את השיח השלילי אלא יצרה מהפכה בתפיסת השירות של טורנדו והובילה אותה לכבוש את המקום הראשון בשירות, להגיע לשיאי העדפה ולעליה בנתח השוק.
![]() |
![]() |
|
רונן בזזי -מנכ"ל טורנדו | יונתן פייטרה - סמנכ"ל שיווק |