שירותי בריאות כללית. חזית איתנה מול הקורונה

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, חברה: שירותי בריאות כללית, הורדת מצגת

איך ניצבה כללית בחזית הלוחמה בקורונה והנהיגה בבטחה 4.7 מיליון מטופלים בתוך ים של חוסר וודאות; בתוך כך הוכיחה דה-פאקטו כי היא לא רק הקופה הגדולה ביותר, אלא ה-קופה ה-מובילה של מדינת ישראל.
שנת 2020 הייתה ללא ספק עת חירום בה הבריאות שיחקה תפקיד מכריע בכל מישור – מהלאומי והכלכלי, ועד האישי יותר. המשבר הבריאותי הקשה שפקד את העולם, ובתוך כך את ישראל, הציב בחזית את מערכת הבריאות ואת כללית כקופה הגדולה במדינה, והידק את הקשר בינה לבין אזרחי ישראל. בין שמדובר בהתמודדות היומיומית עם גלי הקורונה ובין שמדובר במבצע חיסונים מהיר ויעיל שהפך למופת עולמי, רוב נטל הקורונה הושת על קופות החולים ושלוחותיהן בקהילה ובבתי החולים.
כללית המטפלת ביותר ממחצית מאוכלוסיית המדינה, נדרשה לטפל בחולי הקורונה בשטח – משלב האבחון עד סיום ההתמודדות עם המחלה לרבות בבתי החולים של הקופה (בילינסון, סורוקה, קפלן ועוד).כמו כן נדרשה הקופה לתגבר ולייצר פתרונות מהירים של רפואה מרחוק, להעביר את לקוחותיה לשירותי רפואה אונליין, ליזום ולפעול באופן פרואקטיבי, לזהות את צרכי הלקוחות ולתת פתרונות מהירים ;וכן לסייע בהסברה ובהנגשת המידע לציבור אד-הוק כחלק ממערך הלוחמה של משרד הבריאות.
בתוך ענן הבהלה, אי הוודאות והחרדה שאחזה את הציבור הישראלי בתקופת הקורונה, הצליחה כללית להוות אי של יציבות עבור לקוחותיה בפרט ואזרחי המדינה בכלל, לנווט בין האתגרים השונים והמשתנים לאורך המשבר, ששיאם בהובלת מבצע החיסונים, המבצע הרפואי הגדול ביותר שידעה המדינה, ולשמש מקור למידה לעולם כולו.