שיא אדיר: כך הפכה מכבי שירותי בריאות לקופה שהכי הרבה ישראלים בחרו להצטרף אליה בפער עצום

משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: מכבי שירותי בריאות, הורדת מצגת

הרקע

למרות קמפיינים תדמיתיים גדולים בכל הארץ עם אמירות שונות שמנסות לשכנע אנשים לעבור בין קופות החולים, אחוז העוברים השנתי בין הקופות עומד על 1.5% בלבד. האתגר השיווקי העמד בפנינו הוא לפרוץ את מחסום האדישות בקרב משפחות צעירות.

 

המהלך השיווקי – עסקי

משפחות צעירות הן קהל מתוחכם אשר מצפה בעולם שירותי הבריאות למה שהוא מצפה בכל קטגוריה אחרת: חווית לקוח פרסנולית. תובנה זו הובילה למהפך תפיסתי בקרב מערך השיווק: “משירותי בריאות לחווית לקוח דיגיטלית-לוקאלית”. בקריאייטיב השתמשו באדיר מילר במוקד השירות עבור הצגת השירותים המהירים והאישיים של מכבי, ואילו באסטרטגיית המדיה עברנו מפריסה ארצית לפריסה מקומית מותאמת לקוח.

 

התוצאות

שינוי האסטרטגיה הוביל להצלחה פנומנלית וגיוס כ-11 אלף מצטרפים נטו (מצטרפים פחות נוטשים) – 50% יותר מהיעד ב-2016 וזינוק של 87% בכלל המצטרפים – שיא של כל הזמנים במכבי! ועד כמה בלטנו בקטגוריה? גדלנו פי 27 לעומת המתחרה במקום השני!  בסופו של קייס, הכול מתחיל מאסטרטגיה חכמה. אין תחליף למערך שיווק נחוש, עבודה עקבית ותובנה מנצחת.

 

טוני כהן, ראש אגף שירות ושיווק לילך בן ארצי לוי, מנהלת מחלקת דיגיטל
טוני כהן, ראש אגף שירות ושיווק לילך בן ארצי לוי, מנהלת מחלקת דיגיטל