

שטראוס מים | איך גרמנו למעל חצי מיליון ישראלים לשתות יותר מים
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שטראוס מים, הורדת מצגת
רקע
בשנתיים האחרונות, קטגורית ברי המים נכנסה לסטגנציה עם גידול שנתי של 1% בלבד. בהינתן מצב בו העוגה לא גדלה וכמות השחקנים בקטגוריות רק הולכת וגדלה, נוצר מצב בו כולם נוגסים בכולם. היה לנו ברור שללא צמיחת הקטגוריה לא תהיה צמיחה לשטראוס מים.
המהלך השיווקי
החלטנו לפעול בכל הכוח למען הצמחת הקטגוריה והפיכתנו למובילים הבלתי מעורערים שלה.
היה לנו ברור כי המפתח לכיבוש הקטגוריה טמון בזיהוי ערך חדש הנוגע בנקודת כאב אמתית.מכאן, החלטנו להוביל את מהפכת המים ולגרום לישראלים לשתות יותר מים.
הרעיון הגדול: כשיש בבית תמי 4 , שותים יותר מים.
שלב א’: יצירת סחף תקשורתי | משפחות העידו על שינוי בהרגלי השתייה בזכות תמי 4.
שלב ב : הנעת שינוי התנהגותי ו הפיכת הילדים בבית לדרייברים של השנוי
שלב ג : מקלים על הצרכן | הצעת מסלול מכר משתלם תוך העברת מידע חיוני הנוגע לחשיבות שתיית מים
תוצאות
הצלחנו להגדיל נתח שוק ולהצמיח קטגוריה בסטגנציה, ככל שהמהלך הלך והתפתח, כך עלתה עקומת הביקוש של הצרכנים לברי המים שלנו כשמכירות ברי המים הגיעו לשיא חדש.
מעבר לכך, מהלך עידוד שתית המים של שטראוס מים הוכיח את עצמו כ- Life Changer המצליח לשנות את הרגלי השתייה של הישראלים.
יותר ויותר צרכנים הצהירו שמאז שיש להם תמי 4, הם שותים יותר מים מבעבר ושותים פחות סוכר.
![]() |
![]() |
|
שירה בנקהלטר- אביב מנהלת שיווק לקוחות חדשים | שטראוס מים ישראל | יניב שיראזי. מנכ"ל שטראוס מים ישראל. |