התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

שטראוס מים | איך גרמנו לילדים בישראל לשתות יותר מים ושברנו שיא מכירות ברי מים של כל הזמנים

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שטראוס מים, הורדת מצגת

רקע:

האתגר:
לפעול בכל הכוח להצמחת הקטגוריה של ברי המים, תוך שמירה על מעמדנו כמובילים הבלתי מעורערים

מטרות המהלך:  

התובנה הצרכנית:
62% מהורים חושבים שילדיהם לא שותים מספיק מים.

הרעיון הגדול:
עם ברי המים תמי 4 בבית, הילדים שותים יותר מים.
מבוסס על מחקרים שלנו בהם כ-85% מצהירים שלאחר רכישת בר מים תמי4 המשפחה (הילדים) שותה יותר מים.  

המהלך התקשורתי:

תוצאות:

 

יובל גור- מנהל אגף שיווק דפנה גן-מנהלת תקשורת שיווקית טלי אליצור- מנהלת מחלקת שיווק
יובל גור- מנהל אגף שיווק דפנה גן-מנהלת תקשורת שיווקית טלי אליצור- מנהלת מחלקת שיווק