שופרסל אונליין- ככה עושים היום קניות- מרגילים מיליון ישראלים לעשות קניות בשופרסל אונליין

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שופרסל, הורדת מצגת

שופרסל Online – מיליון ישראלים לא טועים
מובילים את מהפכת האיקומרס בישראל

שנת 2013 – שנת משבר עבור שופרסל
תחרות קשה, התרחבות רשתות הדיסקאונט, רגולציה כבדה והדי המחאה החברתית נתנו את אותותיהם והובילו לירידה חדה בהכנסות וברווחי החברה.
שופרסל הבינה שללא תכנית עסקית ברורה היא עלולה להפסיד את המשחק כולו.
הישראלים מגלים עניין ב-online
הישראלים גילו פתיחות אמתית לרכישות ברשת. (מחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, הלבשה והנעלה או כרטיסים לסרטים) אך כשזה הגיע למזון -הם העדיפו לוותר ולעשות  בעצמם את הקניות בסופר.

שופרסל מזהה: אוקיינוס כחול
הסיבה: לא הייתה אלטרנטיבה טובה מספיק בשוק הישראלי .
שופרסל זיהתה את הפוטנציאל הגלום בכך ואת הפער התהומי שבין הצורך של הצרכן בפלטפורמת משלוחים טובה, בנכונות לשלם על נוחות ואיכות, ובין האלטרנטיבות שקיימות שוק – והחליטה לצלול בכל הכוח לזירה הפנויה גם במחיר של חינוך שוק והגדלת הקטגוריה.

מעשה בארבעה עוגנים: מחיר, מגוון, טריות ויעילות
שופרסל החליטה לשפר בצורה דרמטית את כל שרשרת האספקה שלה, להגדיל את מערך השירות, להכניס קטגוריות שאינן קיימות בסניף (מאבטיח עד מדיח), למכור את התוצרת החקלאית הטובה ביותר והכל – במחירי שופרסל דיל.

שנת 2017 סימנה מהפך
שופרסל הצליחה להגדיל ב-400% את המכירות בפלטפורמת ה-online, שהיום אחראית על 12% ממכירות הרשת., הפכה למובילת הקטגוריה בפער ניכר, והביאה לגידול דרמטי ברווח התפעולי של הרשת כולה.

 

איציק אברכהן אורי קילשטיין- סמנכ צביקה פישהיימר- סמנכ״ל משאבי אנוש ומערכות מידע,
איציק אברכהן אורי קילשטיין- סמנכ"ל הסחר צביקה פישהיימר- סמנכ״ל משאבי אנוש ומערכות מידע,