רק נינג’ה אמיתי יכול לכבוש נתח שוק של 67%!

משרד פרסום: מנצ', חברה: שריג אלקטריק, הורדת מצגת

הרקע

ב-2016 שוק הבלנדרים ומעבדי המזון בצמיחה, והמותגים המובילים היו מותגי על המציעים one stop shop: בוש, מג’ימיקס, פיליפס, בראון, קנווד, ויטמיקס, כשלכל אחד מהם מגוון עצום של פונקציות.

נוטרי נינג’ה באותה עת הוא מותג בלנדרים חדש ולא מוכר, ללא המוניטין של יתר המותגים הגדולים וללא מגוון פונקציות. נינג’ה הוא בלנדר מתמחה- הוא יודע להכין שייקים ומשקאות בצורה עוצמתית יותר מכל בלנדר אחר.

האתגר איתו יצאנו לדרך: להצליח לשנות את השיח בקטגוריה- כמותג חדש בקטגוריה לשנות  משיח על מגוון פונקציות לשיח של התמחות.

המהלך השיווקי

מטרת המהלך הייתה ברורה: להפוך את נוטרי נינג’ה למותג המועדף בקטגוריה ולכבוש נתח שוק משמעותי.

ב-2018 יצאנו במהלך תקשורתי שרכב על ההצלחה של פורמט הטלוויזיה “נינג’ה ישראל” שסחף את המדינה והדובדבן שבקצפת הגיע דווקא בתום העונה, כאשר יצרנו קשר עם יובל שמלא, זוכה התוכנית, ובזמן שיא של 72 שעות בלבד! עלינו איתו בקמפיין טלוויזיה חדש תחת המסר- “או שאתה נינג’ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו”!

 תוצאות:

  • בשנת 2018 נינג’ה הפך למותג הבלנדרים המוביל וכבש 67% מנתח השוק בקטגוריה! נינג’ה הפך להיות השם הגנרי בקטגוריה!
  • הTOM של נינג’ה הגיע ל-52%, בפער מטורף מהמקום השני שעומד על 7%!
  • נינג’ה מוביל בכל הפרמטרים התדמיתיים החשובים בקטגוריה- חוזק ועוצמה!
  • נוטרי נינג’ה נתפס יותר מכל מותג אחר, כמתמחה בהכנת שייקים!

אושיק שריג מנכל גיא קמחי –סמנכל שיווק
אושיק שריג מנכל גיא קמחי –סמנכל שיווק