

רעות תקני איתי, איך max הפסיקה להסתכל על הקהילה מבחוץ כמדיה, והפכה לחלק ממנה
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: max פיננסים , הורדת מצגת
מהיום בו הוקמה, max נלחמת על מקומה בארנקים ובמכשירים הניידים של הלקוחות.
מול היתרון המושרש של הכרטיסים הבנקאיים, והותק של השחקנים הוותיקים – כאל וישראכרט, max נאבקת למצב עצמה ככרטיס המשתלם ביותר, על מנת להביא לבחירה בה כל פעם מחדש.
הדרך של max לנצח את “הקרב על הכניסה לארנק” היא באמצעות פיתוח כרטיסים שמייצרים ערך ללקוחות. כרטיסים הפונים לקהל מאוד רחב, במדיה רחבה, ובהצלחה גדולה.
ב- 2021, זיהינו הזדמנות להגיע לצרכנים בצורה שונה לגמרי.
זיהינו את הכוח של הקבוצות בפייסבוק. ראינו את ההתפתחות שלהם מ”זוגות עיניים” שנחשפות למסרים, לקהילה שמעל לכל יש בה אותנטיות ואמינות. ובאופן ספציפי את ההזדמנות בקבוצת “רעות תקני לי” –קבוצת הצרכנות הנהדרת בפייסבוק שמונה למעלה מ 170,000 לקוחות שסומכים על הקבוצה , בכל קניה שלהם.
הבנו, שאם ניתן ערך אמיתי לקהילה, הכרטיס יקודם בתוכה באופן אורגני וכך היא תהפוך ממדיה, לצינור הפצה וגיוס לקוחות.
בשיתוף פעולה הדוק עם רעות לונברג, מקימת הקבוצה, בנינו כרטיס אשראי ייעודי לקהילה, עם הצעת ערך מותאמת שבא לידי בביטוי בהטבות במקומות הרלוונטיים ביותר לחברי הקהילה. את הכרטיס קידמנו אורגנית בתוך הקהילה וללא כל השקעה כלכלית.
והתוצאות הדהימו. הכוח של הקהילה בא לידי בגיוס אלפי לקוחות חדשים שבהתנהלות רגילה הרכשתם הייתה עולה לנו מאות אלפי שקלים, וזאת ללא השקעה במדיה ובפרסום.
![]() |
![]() |
|
גלית הראל הכט | מורן בן משה גולן |