

רעות תקני איתי – איך נתנו ערך לקהילה צרכנית וגייסנו אלפי לקוחות ללא הוצאות פרסום
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
בקטגוריית הפיננסים תקראו קייסים על מהלכים אדירים של מותגים אדירים שנעשו בתקציבים אדירים.
אבל הקייס הזה שונה.
זה קייס על מהלך שנעשה ללא תקציב. ללא פרסום. קייס שכולו מתבסס על זיהוי קהל אטרקטיבי, הצעת ערך ייעודית וקידום אורגני בלבד.
והיופי הוא, שהתוצאות העסקיות שלו מרשימות לא פחות מאותם מהלכים אדירי תקציב.
מה שעשינו פה היה לזהות הכוח של הקבוצות בפייסבוק, לא רק כ”זוגות עיניים” שנחשפות למסרים, אלא כקהילה, שמעל לכל יש בה אותנטיות ואמינות. ובאופן ספציפי את ההזדמנות בקבוצה של “רעות תקני לי” – קבוצת הצרכנות המעולה והאטרקטיבית בפייסבוק שמונה למעלה מ- 170,000 לקוחות שסומכים על הקהילה ועל רעות העומדת בראשה, בכל קניה והחלטה פיננסית שלהם.
בשיתוף פעולה הדוק עם רעות לונברג, מקימת הקבוצה, בנינו כרטיס אשראי ייעודי לקהילה, עם ערך אמיתי שבא לידי בביטוי בהטבות במקומות הרלוונטיים ביותר לחבריה. את הכרטיס קידמנו באופן אורגני בלבד בתוך הקהילה ללא כל השקעה כלכלית.
והתוצאות הדהימו. הכוח של הקהילה בא לידי בגיוס אלפי לקוחות חדשים.
בהתנהלות רגילה הרכשתם הייתה עולה לנו מאות אלפי אם לא למעלה ממיליון ₪.
אבל הקייס הזה הוא שונה. כאן עשינו זאת ללא השקעה במדיה ובפרסום.
![]() |
![]() |
|
גלית הראל הכט | מורן בן משה גולן |