

רחמים לא ידע, אבל עכשיו כולם יודעים: אפשר להגיע ל-TOM של 24% במהלך תקשורתי אחד!
משרד פרסום: מנצ', חברה: מדלן, הורדת מצגת
קטגוריית לוחות הדירות בישראל נשלטת ע”י יד2, שמיצובו מתבסס על גודלו. מותגים שהשקיעו תקציבים בניסיון לערער עליו (Win-Win, הומלס ודומיהם) כשלו בצמצום הפער.
מדלן, שנכנסה לשוק כסטרטאפ מבוסס ביג-דאטה, היא פלטפורמה לפרסום ולצפייה במודעות נדל”ן תוך הוספת שכבת תובנות ומידע מקצועי ואובייקטיבי – על הדירה ועל הסביבה.
המהלך השיווקי-עסקי
קריאת תיגר על מוביל השוק, הפיכת מדלן למוביל בקטגוריה והבאת בשורה חדשה: לדעת לפני שקונים – שינוי מסע הלקוח והגעתו לזירת המכירה “מבושל” יותר.
הנחישות לתת פייט למתחרה חייבה פתרון שיווקי קריאייטיבי ובולט, כיאה למותג Challenger:
אל תגידו “לא ידענו” – חלום הדירה עלול להפוך לסיוט.
שני שלבי הקמפיין עלו בטלוויזיה ובדיגיטל:
1. “רחמים לא ידע” – הצמדת משפט הקאלט לרחמים, הדמות חסרת הידע שנדפקת
2. “מי שמד-מדלן לא מפחד” – השקת מד-מדלן, מחשבון המספק שווי אובייקטיבי של הנכס, ומחזק את מעמד הקונה במו”מ
התוצאות מדברות בעד עצמן:
• מדלן ב-TOM של 1 מ-4 בשוק אתרי הנדל”ן בישראל
• צמצום הפער במודעות הב”נ מ-43% ל-16%
• המסרים של חשיבות המידע והערכת שווי הנכס עברו (77%)
• הובלה בקטגוריית מחשבוני הנדל”ן, למרות מהלך של יד2 (השקת “yadata”)
• עלייה ב-213% בחיפושים
• עלייה ב-155% בכמות הסשנים הממוצעת
• עלייה ב-147% בכמות המשתמשים הממוצעת
![]() |
![]() |
|
טל קופל - מנכ"ל | ענת זבדה - מנהלת שיווק |