קראנצ’ פיסטוק הזהב הירוק
משרד פרסום: BLINK HAVAS, חברה: נסטלה, הורדת מצגת
גלידות נסטלה חרטה על דגלה לפעול ע”י שיווק קרוב, כלומר היכולת של המותג ליצור שיח קרוב ואותנטי עם הצרכן שכוללת להיות נוכחים היכן שהם נמצאים, הקשה, תגובתיות בזמן אמת ונתינת ערך אמיתי בהתאם.
נחשפנו לפוסט של אוהד ראוך, המכונה “איש הפיסטוק”, שנוהג להפיץ ברשת תמונות ערוכות של מוצרים של חברות ישראליות בטעמי פיסטוק. בפוסט המדובר, הוצג שלגון החלומות- קראנץ׳ פיסטוק.
גלידות נסטלה החליטו להפוך את החלום שלו (ושל הצרכנים) למציאות.
לאחר כמעט שנה של עבודה – הושק קראנץ פיסטוק.
ההשקה נערכה בקהילת “רעבים ברעבך” וזכתה להד נרחב. הידיעה התפשטה לכל בית בישראל עם עשרות אלפי אינטרקציות, כתבות, ראיונות, מ״מים בנושא והמלצות של הגולשים על המוצר.
כחלק מהמהלך איתרה גלידות נסטלה את המעריצים המושבעים של הגלידה החדשה והביאה אותם לסיור במפעל, לראות מקרוב איך מייצרים את קראנץ’ פיסטוק. כך המשכנו לממש את השיווק הקרוב והלקוחות הפכו לערוץ השיווק שלנו. על ידינו הופק פוסט אחד בלבד בקהילת רעבים ורעבך שהודיע על יציאת המוצר בשילוב סרטון הייצור בנכסי המותג.
קראנץ׳ פיסטוק הפך בין לילה לשיחת המדינה עם שיח ויראלי ורמת מעורבות גבוהה בכל רחבי הרשת ומחוצה לה.
הביקוש למוצר הרקיע שחקים, וכל המהדורה של קראנץ׳ פיסטוק נמכרה בתקופת המהלך – 1.5 מיליון יחידות.
קראנץ׳ צמצם משמעותית את הפער למול המתחרה מגנום של שטראוס והפך לשיחת המדינה.
לאה ריינר, סמנכ"לית שיווק גלידות נסטלה | עדי רובינשטיין, מנהלת מותג קראנץ' | אדוה קירש, מנכ״לית Havas Blink |