קמפיין הספונטניות של Veet: 0% TV, 100% דיגיטל….וצמיחה דו ספרתית!

משרד פרסום: מנצ', חברה: Reckitt Benckiser, הורדת מצגת

הרקע:

החיים של המותג Veetמאד לא פשוטים: המעורבות הצרכנית בקטגוריה הולכת וקטנה ומותגים פרטיים מורידים מחירים וסוחפים את הקטגוריה לשיחה על מחיר ולא על ערך. ואם זה לא מספיק, היכולת של המותג להשקיע במהלך תקשורתי ולבנות ערך הוא מאד מוגבל: התקציבים של Veetאינם מאפשרים מהלכים טלוויזיוניים או מהלכים בתקציבים גבוהים. כתוצאה מכך, היכולת של Veetלגבות פרמיה מותגית הולך ונשחק.

האתגר:

לחזק את המותג Veetולהגדיל משמעותית את מכירות המותג על ידי מהלך שיווקי על טהרת הדיגיטל, כזה שיחזיר את העניין לקטגוריה.

הפיצוח:

הרעיון הגדול היה לעבור משיחה על תועלת מוצרית (מהירות) לשיחה סביב סגנון חיים (ספונטניות). מעבר שכזה יכול לעזור לנו לייצר עניין סביב המותג ולהגביר את המעורבות הצרכנית, כי מי לא רוצה להיות ספונטנית?! וכפועל יוצא מכך, רצועות השעווה המוכנות של ויט הן הפתרון האולטימטיבי לכולן. במהלך הספונטניות שמנו את כל המשאבים על כלי PULL. זאת מתוך הבנה שלסיפור שלנו יש את היכולת למשוך את קהל היעד המרכזי להשתתף.

התוצאות:

1.מכירות רצועות השעווה גדלו ב-20% בתקופת הקמפיין.

2.קמפיין הספונטניות יצר אפקט הילה על כלל מכירות המותג והביא לצמיחה של 8% במכירות כלל המותג.

3.המודעות ל-Veetגדלה מ-35% ל-55%! 4/ 4/נכסיות המותג Veetגדלה משמעותית!

מסקנה:

הגיע הזמן לאתגר את הפרדיגמה שטוענת ש”מותגים בונים ב-TV

הגר געש-אדרי קרן דיק-ארמר סער נעים
הגר געש-אדרי קרן דיק-ארמר סער נעים