קליק- כשזה טעים זה טעים

משרד פרסום: Great Digital, חברה: יוניליוור ישראל, הורדת מצגת

האתגר:

תמיד ידענו בקליק שהחיבור לבני הנוער הוא סוד הצלחתו. עם זאת, בשנים האחרונות יצירת הזדהות עם בני הנוער הפכה קשה עד בלתי אפשרית: תשומת הלב שלהם הולכת ופוחתת, בו בזמן שרמת חוסר האמון שלהם בפרסומות רק הולכת ועולה. בנוסף לכך, השקעות ענק בפרסום לצד קצב השקה מסחרר של חדשנויות מצד המתחרים החלו לאפיין את הקטגוריה. כל אלו הובילו למצב של סטגנציה שקליק היה מוכרח לפצח כדי להמשיך צמוח.   

המטרה:

לייצר מהלך שיווקי מוטרף ובולט שיחזיר לקליק את ההגמוניה בקרב בני הנוער וימצב אותו כמותג האולטימטיבי של בני הנוער.

הצבנו לעצמנו יעדים בשני תחומים:

1.   מותג: לשנות מגמה ברמת מעמד המותג 

2.   מכירות: חזרה לצמיחה, מעבר לצמיחת הקטגוריה

 

הפיצוח: 

הבנו שכשמדובר בבני נוער רק תובנה חזקה ומעוררת הזדהות תוכל לשנות את המגמה השלילית! לאחר יותר משנה של עבודה קשה הגענו לתובנה הנכספת: בני נוער אוהבים את קליק, אבל לא סובלים פרסומות מניפולטיביות ומלאות חשיבות עצמית. את התובנה תרגמנו למהלך תקשורתי שהמסר שלו: כשזה טעים לא צריך פרסומות “מתאמצות”.  בנוסף החלטנו להמר ולשים לראשונה את כל התקציב במדיה הדיגיטלית.

 

הצלחה: 

ההצלחה באה לידי ביטוי בכל הפרמטרים ומעל ומעבר ליעדים. מעל ל- 15% גידול במכירות כשהקטגוריה כולה בקיפאון, שיפור דרמטי במעמד ותפיסות המותג, במעורבות, בשיח ועוד. 

עידו שני- מנהל השיווק יובל גורן- מנהל קטגוריה חגית מנדס- מנהלת קטגוריה
עידו שני- מנהל השיווק יובל גורן- מנהל קטגוריה חגית מנדס- מנהלת קטגוריה