

'קחו לכם דקה' בכדי לקרוא על המהלך השיווקי שהחזיר את יופלה למסלול של צמיחה דו ספרתית'
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת
18 שנה אחרי שהושק המותג יופלה, הוא מתחיל לאבד את מעמדו בזירת היוגורט עם פרי. אם בעבר, היה מזוהה
יופלה כמותג צעיר, חצוף, כיפי ומענג, במהלך השנים עם התגברות התחרות, איבד יופלה את “עוקץ” והפך לעוד
“יוגורט טעים עם פרי”. בשנת 2017 החליטה הנהלת תנובה להחזיר עטרה ליושנה ולזהות את יופלה שוב עם כל אותם
ערכים חשובים שהפכו אותו למי שהוא. מותג שמציע לצרכנים אורח חיים נהנתני, המאפשר להם “להפליג” לעולם
שכולו אסקפיזם והנאה. כתוצאה מכך, הצליח יופלה לצמוח בשיעור דו ספרתי בזירה שהקטינה מכירות והמותג? אחרי
שנים של שחיקה חזר יופלה חזר למעמדו האייקוני והעוצמתי.
![]() |
![]() |
![]() |
לילך שולומון כהן- מנהלת אגף שיווק, מטה חטיבת החלב | שלי אברהם- מנהלת שיווק יוגורטים ומעדנים, מטה חטיבת החלב | אודליה גורן- מנהלת תחום יוגורטים, אגף השיווק, חטיבת החלב |