התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

קונרג'וליישנס! איך הפך ברנפלקס ממותג חלש, סטגנטי ומשעמם למותג המוביל בקטגוריה

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: יוניליוור, הורדת מצגת

האתגר:
ברנפלקס, מותג חלש וסטגנטי, שנתפס כ”קרטון סגפני” שמתאים לדיאטות בלבד, לא מצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית.
 
הפתרון:
1. אסטרטגיה תקשורתית ששוברת את כל הקונבנציות בקטגוריה:
·        דנית, דמות שתהווה אנטיתזה לכל מה שראינו עד היום
·        שוברים את חוקי המדיה: ה- TV (מדורת השבט) הופכת ל- side kick של יוטיוב
·        שבירת חוקי הפרסום בישראל עם תוכן לא ממותג
 
2. אוף דה רקורד נוטרישס, און דה רקורד, דלישס!
אסטרטגיה שיווקית מוצרית ששומרת על ה- DNA הבריא של ברנפלקס אך מוציאה אותו מהאזור הדיאטטי אל האזור הלגיטימי והטעים.
התוצאות:
ברנפלקס מצליח להעפיל על פיטנס והופך למותג הכי חזק בסגמנט דגני הבוקר למבוגרים:
·        צומח כספית ב- 39% (בעוד כלל הקטגוריה ירדה ב-13%)
·        צומח כמותית ב- 24%
·        עולה בנתח השוק הכספי מ- 14% ל- 24%
·        מתחזק משמעותית בתפיסת הטעם ועולה פי 3 בשיעור ההמלצה.
·        ו… הופך לסנסציה ויראלית עם יותר מ- 10 מיליון צפיות בסרטי המהלך.
מסתבר שלעשות בחירות אמיצות משתלם…

יונתן אלבום - מנהל שיווק דגני תלמה ליהי רמון - מנהלת קטגוריה מיכל גולדמן - סמנכ
יונתן אלבום - מנהל שיווק דגני תלמה ליהי רמון - מנהלת קטגוריה מיכל גולדמן - סמנכ"לית שיווק