קונרג’וליישנס! איך הפך ברנפלקס ממותג חלש, סטגנטי ומשעמם למותג המוביל בקטגוריה

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: יוניליוור, הורדת מצגת

האתגר:

ברנפלקס, מותג חלש וסטגנטי, שנתפס כ”קרטון סגפני” שמתאים לדיאטות בלבד, לא מצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית.

 

הפתרון:

1. אסטרטגיה תקשורתית ששוברת את כל הקונבנציות בקטגוריה:

·        דנית, דמות שתהווה אנטיתזה לכל מה שראינו עד היום

·        שוברים את חוקי המדיה: ה- TV (מדורת השבט) הופכת ל- side kick של יוטיוב

·        שבירת חוקי הפרסום בישראל עם תוכן לא ממותג

 

2. אוף דה רקורד נוטרישס, און דה רקורד, דלישס!

אסטרטגיה שיווקית מוצרית ששומרת על ה- DNA הבריא של ברנפלקס אך מוציאה אותו מהאזור הדיאטטי אל האזור הלגיטימי והטעים.

התוצאות:

ברנפלקס מצליח להעפיל על פיטנס והופך למותג הכי חזק בסגמנט דגני הבוקר למבוגרים:

·        צומח כספית ב- 39% (בעוד כלל הקטגוריה ירדה ב-13%)

·        צומח כמותית ב- 24%

·        עולה בנתח השוק הכספי מ- 14% ל- 24%

·        מתחזק משמעותית בתפיסת הטעם ועולה פי 3 בשיעור ההמלצה.

·        ו… הופך לסנסציה ויראלית עם יותר מ- 10 מיליון צפיות בסרטי המהלך.

מסתבר שלעשות בחירות אמיצות משתלם…

יונתן אלבום - מנהל שיווק דגני תלמה ליהי רמון - מנהלת קטגוריה מיכל גולדמן - סמנכ
יונתן אלבום - מנהל שיווק דגני תלמה ליהי רמון - מנהלת קטגוריה מיכל גולדמן - סמנכ"לית שיווק