
קונרג'וליישנס! איך הפך ברנפלקס ממותג חלש, סטגנטי ומשעמם למותג המוביל בקטגוריה
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: יוניליוור, הורדת מצגת
האתגר:
ברנפלקס, מותג חלש וסטגנטי, שנתפס כ”קרטון סגפני” שמתאים לדיאטות בלבד, לא מצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית.
הפתרון:
1. אסטרטגיה תקשורתית ששוברת את כל הקונבנציות בקטגוריה:
· דנית, דמות שתהווה אנטיתזה לכל מה שראינו עד היום
· שוברים את חוקי המדיה: ה- TV (מדורת השבט) הופכת ל- side kick של יוטיוב
· שבירת חוקי הפרסום בישראל עם תוכן לא ממותג
2. אוף דה רקורד נוטרישס, און דה רקורד, דלישס!
אסטרטגיה שיווקית מוצרית ששומרת על ה- DNA הבריא של ברנפלקס אך מוציאה אותו מהאזור הדיאטטי אל האזור הלגיטימי והטעים.
התוצאות:
ברנפלקס מצליח להעפיל על פיטנס והופך למותג הכי חזק בסגמנט דגני הבוקר למבוגרים:
· צומח כספית ב- 39% (בעוד כלל הקטגוריה ירדה ב-13%)
· צומח כמותית ב- 24%
· עולה בנתח השוק הכספי מ- 14% ל- 24%
· מתחזק משמעותית בתפיסת הטעם ועולה פי 3 בשיעור ההמלצה.
· ו… הופך לסנסציה ויראלית עם יותר מ- 10 מיליון צפיות בסרטי המהלך.
מסתבר שלעשות בחירות אמיצות משתלם…
![]() |
![]() |
![]() |
יונתן אלבום - מנהל שיווק דגני תלמה | ליהי רמון - מנהלת קטגוריה | מיכל גולדמן - סמנכ"לית שיווק |