

צמיחה בידיים קשורות: ממותג בירה לאייקון ישראלי
משרד פרסום: טמפו משקאות בע"מ, חברה: טמפו משקאות בע"מ, הורדת מצגת
רקע
לאורך השנים גולדסטאר תפסה לעצמה מקום של מובילה דומיננטית בשוק הבירה הישראלי והיתה למותג איקוני מקומי. יחד עם זאת בשנים האחרונות המותג ניצב בפני שורה של איומים:
1. תחרות גוברת מצג מותגים זולים מחד, ומותגי פרימיום מאידך.
2. החוק להגבלת פרסום של משקאות משכרים: רגולציה דרקונית שמונעת לטפל ולחזק את הערכים עליהם נבנה המותג גולדסטאר – ערכים אמוציונאליים שבאים לידי ביטוי בשפה קריאטיבית בועטת והומוריסטית.
המהלך
החלטנו להפוך את האיום להזדמנות. הזדמנות לקחת את המותג צעד קדימה ולהעמיק את ההשתלבות של גולדסטאר בחיים של האנשים ששותים אותה. הרעיון הגדול היה לפרוץ את מגבלות החוק בכך שבמקום לקדם את גולדסטאר כבירה, נקדם אותה כאייקון של לייפסטייל ישראלי
תחת רעיון זה הובלנו 2 מהלכים:
1. הטועם הראשי של גולדסטאר – הזמנו את הציבור להגיש מועמדות למשרה הנחשקת
2. הקמנו את GoldstarFactory: חנות אונליין לפריטי אופנה ברוח המותג
התוצאות
· גידול במכר
· חיזוק מעמד המותג (TOM ופרמטרים תדמיתיים שקשורים בערכים אמוציונאליים ובלייפסטייל)
· הטועם הראשי: 15K הגשות מועמדות ו-earned Media בשווי 2.5M ש”ח
· גולדסטאר פקטורי: מאות אלפי חשיפות, עשרות אלפי כניסות לאתר ומאות פריטים שנמכרו = מאות שגרירים שנושאים את דגלו של המותג
![]() |
||
ניר גל מנהל שיווק חטיבות בירה ויין |