פרויקט יאפא: מי אמר שסטודנט בישראל לא יכול לרכוש דירה חדשה בת”א – יפו ?

משרד פרסום: אלדר שיווק נדל"ן, חברה: אלדר שיווק, הורדת מצגת

תחום הדיור הנגיש תמיד העסיק את אלדר שיווק נדל”ן ובמיוחד את רוני כהן המנכ”ל. החזון היה להוכיח לשחקנים השונים בתחום הנדל”ן שדיור נגיש הוא אפשרי ואם מתכננים אותו נכון הוא גם יכול להיות ריווחי. ההזדמנות מגיעה עם חברת צברים. חברת צברים היא חברה יזמית קטנה עם אג’נדה גדולה.

המטרה בפרויקט יאפא לא הייתה רק למכור דירות אלא למשוך לשכונת יפו ג’ אוכלוסייה צעירה ואטרקטיביות שתבוא לגור בה. אוכלוסייה שבכוחה לשנות בטווח הארוך את מעמד השכונה ולחזקה.

הרעיון: דירה חדשה באזור המרכז שכל סטודנט בישראל יכול להרשות לעצמו! על הנייר, סטודנט בישראל לא יכול להרשות לעצמו דירה חדשה באזור המרכז. אבל אם היינו מאפשרים לסטודנט פשוט להמיר את דמי השכירות הגבוהים שהוא בכל מקרה משלם במשכנתא, סביר להניח שהוא היה אומר: “זה אפשרי”! בכדי לגרום לחלום הזה לקרות יצרנו חדשנות מוצרים בכמה היבטים

1.חדשנות ברמת תנאי התשלום: 99,000 ₪ ואתה בעל דירה

2. דירה חדשה במחיר הנמוך בכ-7% ממחיר השוק

תוצאות והישגים:

כ-101 דירות בעלות כוללת של 145,000,000 ש”ח נמכרו בשעתיים

כ-87% מהדירות הדירות נמכרו לסטודנטים למטרת מגורים

4,000 אזכורים ברשת ועשרות כתבות יח”צ

פרויקט יאפא קיבל את ההכרה של קהילת השיווק וזיכה את רוני כהן, מנכ”ל אלדר שיווק בפרס איש השיווק של החודש לחודש מרץ 2016

רוני כהן מנכ ארז דינר מנהל חטיבה באלדר שיווק רוני צברי- חברת צברים יזם הפרויקט
רוני כהן מנכ"ל אלדר שיווק ארז דינר מנהל חטיבה באלדר שיווק רוני צברי- חברת צברים יזם הפרויקט