
פורצים דרך לנוחות-על-הדרך: אפליקציית yellow חוברת לסופר-פארם ושוברת שיאים עסקיים ותדמיתיים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אפליקציית yellow, הורדת מצגת
בקטגוריה כמו דלק, שנתפסת כ-commodity, פז הבינה מזמן את הצורך להיות הרבה יותר מחברת דלק ולהביא ערך מוסף לצרכנים – כשהקימה את רשת חנויות הנוחות Yellow וסימנה אותה כמנוע צמיחה עיקרי. מאז, ובמשך שנים,Yellow מובילה את הקטגוריה, כשנוחות-על-הדרך נמצאת בבסיס הצעת הערך שלה. Yellow מותחת את גבולות ערך הנוחות למקומות חדשים, ע”י הרחבת מגוון הפתרונות שמציעה בהתאם לצורך, ומוכיחה כי היא הרבה יותר מחנות נוחות על הדרך.
אחרי שב-2018 השיקה את אפליקציית Yellow, שהיא למעשה שילוב של ארנק דיגיטלי ומועדון לקוחות, Yellow משיקים ב-2021 שיתוף פעולה אסטרטגי ויוצא דופן שמותח את גבולות הנוחות הרבה מעבר לגבולות מתחם תחנת הדלק;
בפז הבינו כי המציאות המשתנה במהירות נותנת משמעות חדשה למילה נוחות והיום הצרכנים רוצים יותר. לכן, יצאו בשיתוף פעולה עם סופר-פארם: מותג שהוא חלק בלתי נפרד מחיי כל אדם, צרכן או צרכנית בישראל, אבל בשונה מ-Yellow מאופיין בתפיסת לייף סטייל. בכך, הפכו את פעולת התדלוק לאפשרות של פינוק ומותרות.
Yellow הצליחו להעמיק אף יותר את החיבור לחיי הצרכנים ולהציע מימוש של הכסף שנצבר דרך התשלום על הדלק והקניות ב-Yellow בסניפי סופר-פארם, שם יש ערך אמתי עבור הצרכן. כך, המהלך הצליח להזניק את הורדות האפליקציה בעשרות אחוזים, להביא לעלייה בשימושיות ולחזק את Yellow עסקית ותדמיתית.
![]() |
![]() |
![]() |
ניר שטרן – מנכ"ל קבוצת פז | אופיר ענבר – סמנכ"ל סחר ושיווק קבוצת פז | עדי הנגבי – מנהלת השיווק של קבוצת פז |