פורסים כנפיים לעתיד טוב יותר: פרטנר משיקים חבילת תקשורת חברתית ראשונה מסוגה- ומייצרים אימפקט קבוע ובר קיימא לעמותת "כנפיים של קרמבו"

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פרטנר תקשורת, הורדת מצגת

כיום, מרבית התאגידים המובילים תורמים בצורה זו או אחרת לעמותות וארגונים חברתיים. גם בפרטנר אסטרטגיית ESG בחשיבות עליונה. אבל סוגיה אחת חוזרת בכל שנה מחדש- כיצד מייצרים תזרים הכנסות קבוע לעמותות, שישמור על פעילותן בשגרה, במקום פיקים שנתיים הנשענים על אירועי התרמה חד פעמיים?
כחברת תקשורת מובילה וחדשנית שחרתה על דגלה לספק עתיד טוב יותר לישראלים, פרטנר מחליטה להצעיד קדימה גם את עולם האחריות התאגידית, ולייצר מנגנון תרומות אוטומטי ורב פעמי שישמר את החוסן הכלכלי של העמותות לטווח הארוך. לראשונה בישראל, פרטנר משיקה חבילת סלולר חברתית, שבה כל תשלום חודשי מגלם בתוכו תרומה לעמותת “כנפיים של קרמבו”.
“כנפיים של קרמבו”, תנועת הנוער ששינתה חייהם של למעלה מ-50 אלף ילדים; ניצבה בשנת הקורונה בפני סכנת סגירה ממשית – דווקא כאשר פעילותה נדרשה יותר מתמיד, במציאות של ריחוק חברתי וסגירת מסגרות.

פרטנר זיהו את הצורך, וגייסו את כל המשאבים שלרשותם לאירוע התרומות השנתי – וגייסו למעלה מ-7 מיליון ₪. אלפי מנויים הצטרפו לתוכנית הסלולר החברתית ותרמו ב-6 חודשים מעל ל-100 אש”ח- סכום שגדל בכל חודש שעובר.

לסיכום: בכך שהפכנו את הבטחת המותג למחויבות תאגידית לפעול לעתיד טוב יותר, הצלחנו לייצר שינוי אמיתי ארוך טווח. כזה שטוב ל”כנפיים של קרמבו”, טוב לפרטנר, וטוב לחברה.

Win-Win-Win

 

תרי ישכיל- סמנכ״ל שיווק ושירות מאיה סלומון- מנהלת אגף תקשורת שיווקית טיליה תורן - מנהל אחריות תאגידית ותקשורת פנים ארגונית
תרי ישכיל- סמנכ״ל שיווק ושירות מאיה סלומון- מנהלת אגף תקשורת שיווקית טיליה תורן - מנהל אחריות תאגידית ותקשורת פנים ארגונית