
פה זה כן אירופה: מקס פוגשים את הישראלים במקום הכי פחות צפוי- בחופש שלהם בחו”ל ומגדילים ב- 80% את ההכנסה מעסקאות בחו”ל
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: max, הורדת מצגת
הסיפור שלפניכם הוא לא סיפור על מדיה חדשה. בסוף תקראו פה על שילוט חוצות. אבל שילוט בעברית שמהדהדת בחוצות ברצלונה ולונדון ומגיעה עד חוצות נתניה ותל אביב, זה כבר בהחלט סיפור של חדשנות במדיה.
בואו נתחיל בהתחלה. שנת 2022. שנתיים אחרי פרוץ הקורונה, התיאבון של הישראלים לטיסות גבוה מאי פעם ושום אינפלציה לא תעצור אותם בדרך לשם. הישראלים טסים בהמוניהם וזירת התשלומים בחו”ל הופכת לשדה קרב. הצרכן הישראלי מחזיק כמה כרטיסים בארנק, וכל אחת מהחברות רוצה שהכרטיס שלה יישלף כשהוא בחו”ל, ולכן כולם מציפים אותו בהטבות. שאלת המליון דולר: איך מתבלטים על פני כל הרעש? הפיצוח: שימוש חדש במדיה ישנה. max עולה עם שילוט דיסרפטיבי בעברית במוקדי תיירות אייקוניים, ומבטיח לעם ישראל שמבלה בהם שבכל פעם שהוא משלם בחו”ל עם max, הוא יקבל כסף חזרה. וכשאנחנו אומרים כל פעם, אנחנו מתכוונים כל פעם. גם על הפעם שהוא שילם על מחזמר משעמם בלונדון. וגם על הפעם שהוא נקלע לשדרות הרמבלס בברצלונה ומצא שם יותר תיירים ממקומיים. וכך, המסר הנכון (כסף חזרה), במקום הנכון והמפתיע (ברצלונה ולונדון), ברגע הנכון (פיצוי אחרי חוויה מבאסת), מעוררים שיח ששוטף את הרשת ומביאים לזינוק של 80% בהכנסות max מתשלומים בחו”ל, ועליה של 33% בהיקף השימושים בכרטיסי max בחו”ל, וזינוקים תדמיתיים בתפיסת ההטבות וההוגנות. max לוקח את הזירה ובגדול.
![]() |
||
גלית הראל - מנהלת מחלת תקשורת שיווקית ומותג |