

על בנקאות דיגיטלית אין שום סיבה לשלם יותר
משרד פרסום: LEAD Ogilvy, חברה: בנק יהב, הורדת מצגת
עם השנים עולם הבנקאות הישראלי הפך לפחות פיזי ויותר דיגיטלי. הבנקים סגרו סניפים ופיטרו עובדים – ובמקביל לא הפסיקו לשפר ולפתח הצעות ערך דיגיטליות.
בשלב זה, בבנק יהב הבינו שהם בבעיה; מחד, שביעות רצון הלקוחות הייתה מהגבוהות בקטגוריה. אולם מאידך, הצעת הערך נתפסה מיושנת ולא רלוונטית לעולם הפיננסי החדש. בנוסף – בראשית 2018, בנק יהב לא שיחק ממש בזירה הדיגיטלית.
בשלב זה הבנק שאל את עצמו שאלה פשוטה: איך בעולם הבנקאות הישראלי, שבו השירות הדיגיטלי הפך לקומודיטי, יצליח לישר קו עם הבנקים הגדולים, לייצר בשורה צרכנית שתשמר את שביעות הרצון ולגייס קהל צעיר ובעל פוטנציאל הכנסה גבוה?
בנק יהב יצא במהלך שבא לאתגר את תפיסת הבנקאות הקיימת עם בשורה – על בנקאות דיגיטלית – אין סיבה שנשלם יותר.
כחלק ממהלך כולל, הבנק שיפר את הצעת הערך בערוצים הישירים, יישר קו עם הסטנדרט הנהוג בכלים הדיגיטליים בעולם הבנקאות, תוך שהוא נלחם בבנקים הגדולים עם הצעת ערך חדשנית ולוחמנית משלו – בנקאות דיגיטלית, אבל ללא עמלות!
בשורה התחתונה,
הקמפיין זכה להצלחה אדירה וחולל שינויים דרמטיים, עם גידול של כ131% בלקוחות השוקלים לפתוח חשבון בבנק יהב, של 46% בלקוחות החדשים, ושל עשרות אחוזים בכלל הפרמטרים התדמיתיים. כך, בזמן קצר, בנק יהב יישר קו עם הבנקים הגדולים, והגדיר מחדש מהי בנקאות משתלמת בעולם דיגיטלי.