עושים משהו טוב עם התמונות שלכם באפליקציה, שנה אחרי שנה

משרד פרסום: nononononoyes, חברה: לופה, הורדת מצגת

בעולם משתנה, במציאות בה הסמארטפון מאיים על הדסקטופ, כמות המתחרים עלתה דרמטית והפכה את השוק למוטה מחיר, הבנו שכדי להמשיך ולצמוח ולבדל עצמנו, חובה להמשיך ולהמציא את עצמנו .

יצאנו בסדרה ארוכה של מהלכים (מהלך רודף מהלך) בשימוש מגוון של כלי השיווק והדאטה שברשותנו לטובת העצמת המותג והעברת המיקוד מהדסקטופ למובייל: חינוך שוק להאמין באפליקציה שמייצרת מוצר פיזי מהתמונות שבטלפון, תחת הקונספט “תעשו משהו טוב עם התמונות שלכם גם מהטלפון”, וזיהוי מתמיד של הזדמנויות חדשות וקהלים נוספים.

2016 – השקת האפליקציה במיקוד בקהל ההורים, לידות וילדים

2017 – מיקוד בעולם הנסיעות לחו”ל + השקת אלבום תמונות “גדול” 30X30 ס”מ

2018 – עליית מדרגה כפולה: נסיעות לחו”ל – קמפיין “לעשות ספר מכל חור בעולם” וקהילת הצלמים: מהלך משפיענים בהובלת זיו קורן,

במקביל בשנים אלו עשרות פעולות נוספות: מרתון הצילום, מרתון תל אביב, מוזיאון גוטמן, ארקיע, מונדיאל פעילות תוכן ייחודית עם “הצלמניה” לרגל שנת ה-70 לישראל.

התוצאות:

מעל חצי מיליון התקנות לאפליקציה למול יעד של כ-250,000, והפיכתה לכלי משמעותי בארסנל של לופה עם יותר מ-25% מספרי התמונות שנעשים באפליקציה.

והרבה מעבר: יצירת השוק וחינוך הצרכן, שינוי השוק והעברתו מהדסקטופ לאפליקציה, בניית המותג לופה כמותג חזק, מוביל וכזה שיוצק משמעות ל”לעשות משהו טוב עם התמונות” מול אוקיינוס אדום של מתחרי מחיר.

יורם רוזנבאום עופר רוזנבאום
יורם רוזנבאום עופר רוזנבאום