

עושים משהו טוב עם התמונות שלכם באפליקציה, שנה אחרי שנה
משרד פרסום: nononononoyes, חברה: לופה, הורדת מצגת
בעולם משתנה, במציאות בה הסמארטפון מאיים על הדסקטופ, כמות המתחרים עלתה דרמטית והפכה את השוק למוטה מחיר, הבנו שכדי להמשיך ולצמוח ולבדל עצמנו, חובה להמשיך ולהמציא את עצמנו .
יצאנו בסדרה ארוכה של מהלכים (מהלך רודף מהלך) בשימוש מגוון של כלי השיווק והדאטה שברשותנו לטובת העצמת המותג והעברת המיקוד מהדסקטופ למובייל: חינוך שוק להאמין באפליקציה שמייצרת מוצר פיזי מהתמונות שבטלפון, תחת הקונספט “תעשו משהו טוב עם התמונות שלכם גם מהטלפון”, וזיהוי מתמיד של הזדמנויות חדשות וקהלים נוספים.
2016 – השקת האפליקציה במיקוד בקהל ההורים, לידות וילדים
2017 – מיקוד בעולם הנסיעות לחו”ל + השקת אלבום תמונות “גדול” 30X30 ס”מ
2018 – עליית מדרגה כפולה: נסיעות לחו”ל – קמפיין “לעשות ספר מכל חור בעולם” וקהילת הצלמים: מהלך משפיענים בהובלת זיו קורן,
במקביל בשנים אלו עשרות פעולות נוספות: מרתון הצילום, מרתון תל אביב, מוזיאון גוטמן, ארקיע, מונדיאל פעילות תוכן ייחודית עם “הצלמניה” לרגל שנת ה-70 לישראל.
התוצאות:
מעל חצי מיליון התקנות לאפליקציה למול יעד של כ-250,000, והפיכתה לכלי משמעותי בארסנל של לופה עם יותר מ-25% מספרי התמונות שנעשים באפליקציה.
והרבה מעבר: יצירת השוק וחינוך הצרכן, שינוי השוק והעברתו מהדסקטופ לאפליקציה, בניית המותג לופה כמותג חזק, מוביל וכזה שיוצק משמעות ל”לעשות משהו טוב עם התמונות” מול אוקיינוס אדום של מתחרי מחיר.
![]() |
![]() |
|
יורם רוזנבאום | עופר רוזנבאום |