התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

ספלנדיד – מהבונבוניירה המיושנת של סבתא למוביל ומגדיל סגמנט שוקולד הפרמיום

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: שטראוס עלית, הורדת מצגת

הרקע

סגמנט קטן ונישתי אשר נשלט בעיקרו ע”י שחקנים מחו”ל

עד 2010 ספלנדיד היה שנים מותג שוקולד פרמיום קטנטן וסטגנטי, המוכר בעיקר כבונבוניירות לקהל מבוגר. באותו הזמן סגמנט הפרימיום נשלט ע”י מותגים מיובאים, שהיו מתומחרים בצורה יקרה. הסגמנט היה קטן ולא נגיש ומרבית צרכני השוקולד הבוגרים מצאו את עצמם אוכלים שוקולד חלב לא מתוחכם שלא מתאים לחך שלהם.   

 

המהלך השיווקי:

כשתגדל תבין – trading up לצרכני השוקולד הבוגרים משוקולד בייסיק לפרימיום

הפיכת סגמנט הפרימיום למשמעותי באמצעות הנגשתו לקהל הרחב. הרחבנו את מגוון המוצרים, שיפרנו את המתכון והתאמנו גם את השוקולד המריר והמשובח לחך הישראלי. מיצבנו את המותג ספלנדיד כשוקולד שרק מביני עניין יכולים ליהנות ממנו, ועטפנו אותו בשפת מותג נועזת ופוד אפילית.

 

התוצאות:

מהבונבוניירה של סבתא למוביל שוק חזק בסגמנט הפרמיום!

הצלחנו להכפיל את המכר של מותג ספלנדיד כספית

כמעט ושילשנו את מכירות מותג ספלנדיד כמותית

שיעור החדירה של מותג ספלנדיד גדל פי שלוש וכך הגדלנו את אחוז החדירה של סגמנט שוקולד הפרמיום ל-44% מבתי האב בישראל.
 

תוך ארבע שנים בלבד ובעבודה שיווקית עקבית ומדויקת הצלחנו לעמוד בכל היעדים שהצבנו למותג ספלנדיד ואף יותר. לזה אנחנו קוראים אפקטיביות, או בשפה שלנו “כשתהיה נועז תצליח”.

טל בן פורת – מנהלת שיווק ממתקים עדית מאור – מנהלת מותג טבלאות שוקולד טליה בבאי – מנהלת תחום טבלאות שוקולד
טל בן פורת – מנהלת שיווק ממתקים עדית מאור – מנהלת מותג טבלאות שוקולד טליה בבאי – מנהלת תחום טבלאות שוקולד