

סערה בכוס קפה: סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Alternative, הורדת מצגת
שנת 2020, תנובה ALTERNATIVE מגיח לעולם כמותג לייף-סטייל שמכניס צבע, טעם ואנרגיה לעולם תחליפי החלב. בתוך שנה, תנובה ALTERNATIVE פרץ את הגבולות התדמיתיים והעסקיים של הקטגוריה, עם צמיחה של 43% במכירות המותג והובלת כלל הקטגוריה לצמיחה של 35%! האם זה סימן שתנובה יכולה לנוח על זרי הדפנה? בהחלט לא! ב-2021 תנובה מחליטה לקחת את ההשקה צעד אחד קדימה, לבסס את מעמדו של Alternative כמותג לייף-סטייל שיש לו מקום בכל בית, ולהגביר את קצב הצמיחה הפנומנלי של Alternative. על מנת לעשות זאת, היא מזהה את הזירה המשמעותית ביותר בעולם תחליפי החלב – כוס הקפה – ומחליטה למקד בה את המשך החדרת המותג. זירת הקפה נבחרה בשל היותה חלון ראווה לזירת משקאות תחליפי החלב, שמתאפיינת בצריכה יומיומית עם מגמה הולכת ומתפתחת של תחליפים מרגשים וטעימים. תנובה מבינה שהדרך ללב המיינסטרים של הישראלים עוברת בכוס הקפה שלהם ומפתחת את סדרת BARISTA: עולם חדש של אלטרנטיבות טעימות שמקציפות מעולה. התוצאות? הישראלים שותים בשקיקה את ההשקה ו-Alternative מבסס עצמו עמוק יותר בתרבות הישראלית – וזוכה לצמיחה של 25% במכר, 43 מיליון ₪ יותר מב-2020.
![]() |
![]() |
![]() |
מאיה סלומון, מנהלת יחידת תקשורת שיווקית | יעל אטיאס, מנהלת יחידה עסקית תזונה יומיומית ותחליפים | נועה פלציג-פז, מנהלת פרסום ודיגיטל, חטיבת החלב אגף השיווק תנובה |